Νέα εικόνα για το Interactive Marketing
Νέα εικόνα για το Interactive MarketingΗ νέα πιο σύγχρονη και μοντέρνα εικόνα του περιοδικού αποτελεί αποτέλεσμα δημιουργικής συνεργασίας της Direction με την εταιρεία branding & design 2yolk και βασική φιλοσοφία πίσω από το νέο lay-out είναι η ανάδειξη του περιεχομένου του περιοδικού. Στο νέο ένατο τεύχος περιλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, αποκλειστική συνέντευξη του Ιvan Fernandes, Global Director, Social Media Technology της MediaCom, ρεπορτάζ για την ολοένα και πιο δυναμική παρουσία των FMCG brands στο διαδίκτυο, καθώς και αφιέρωμα στο χώρο των αθλητικών sites.