To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Νέα έκδοση CAT από τη UM Greece

Νέα έκδοση CAT από τη UM Greece
Νέα έκδοση CAT από τη UM Greece

H UM Greece ανακοίνωσε την κυκλοφορία της νέας έκδοσης του αποκλειστικού planning εργαλείου C.A.T. To C.A.T. είναι ένα ολοκληρωμένο εργαλείο planning της UM, το οποίο διεγείρει την ευρηματικότητα του planner και τον βοηθά να συνδυάζει αποτελεσματικά όλους τους τύπους των διαθέσιμων καναλιών επικοινωνίας.

Το CAT (Communications Activation Tool) βασίζεται στις πληροφορίες της έρευνας Curiosity Panels του 2014, μιας αποκλειστικής έρευνας που διεξήχθη σε 2.500 ερωτηθέντες σε όλη την Ελλάδα. Η έρευνα Curiosity Panels, έχει ως στόχο να αξιολογήσει διαφορετικά κανάλια επικοινωνίας και την αποτελεσματικότητά τους σε σχέση με την προϊοντική κατηγορία και τους στόχους της καμπάνιας του πελάτη. Συνολικά, αναλύθηκαν 30 τομείς και αξιολογήθηκαν 58 κανάλια επικοινωνίας.

Επιπλέον, το C.A.T. επιτρέπει στον planner να παράγει διαφορετικά σενάρια όσον αφορά την κατανομή budget και εποχικότητας της καμπάνιας, καθώς και την ακριβή συσχέτιση μεταξύ των δαπανών  media και του απώτερου στόχου της καμπάνιας (awareness ή  πωλήσεις).

Το CAT και ή έρευνα Curiosity Panels, αποτελούν σημαντική επένδυση της UM, παράγοντας σε ετήσια βάση επικαιροποιημένα ερευνητικά δεδομένα. Η UM είναι ένα από τα λίγα Media Agencies στον κόσμο, που συνδυάζουν τα δικά τους ερευνητικά δεδομένα με αυτά του πελάτη κατά τη διαδικασία του media planning.

H Λίτσα Μέγγουλη, Διευθύνουσα Σύμβουλος της UM Greece, δήλωσε: «Χρησιμοποιούμε το αποκλειστικό communications planning εργαλείο C.A.T., επιτυγχάνοντας αυξημένη αποτελεσματικότητα για τους πελάτες μας και τις καμπάνιες τους. Αξίζει να σημειωθεί ότι το C.A.T. και η Curiosity Panels αξιολογούν τα owned και earned κι όχι μόνο τα paid Μέσα. Ως Media Agency, είναι καθήκον μας να σκεφτόμαστε μη συμβατικά και να προκαλούμε τους εαυτούς μας ως προς το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε καλύτερα τον προϋπολογισμό των πελατών μας. Και το C.A.T. είναι το εργαλείο που μας βοηθά να κάνουμε ακριβώς αυτό».