To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nέα παράταση για το Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου

Nέα παράταση για το Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου

Με ΚΥΑ που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ την Τετάρτη 14 Ιουνίου προβλέπεται πως «ειδικά για την πρώτη εγγραφή στο Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου, ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών ορίζεται η 14η Ιουλίου 2023».


Υπενθυμίζεται πως με προηγούμενη απόφαση που είχε δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως την Πέμπτη 18 Μαΐου, καταληκτική ημερομηνία υποβολής των δικαιολογητικών είχε οριστεί η η 19η Ιουνίου 2023



Σημειώνεται πως τα Μητρώα Έντυπου και Ηλεκτρονικού Τύπου προβλέπονται από το νομοσχέδιο «Ενίσχυση δημοσιότητας και διαφάνειας στον έντυπο και ηλεκτρονικό Τύπο - Σύσταση ηλεκτρονικών μητρώων έντυπου και ηλεκτρονικού Τύπου και λοιπές ρυθμίσεις αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Επικοινωνίας και Ενημέρωσης" που ψηφίστηκε στα τέλη του 2022.


Όπως αναφέρεται στο σχέδιο νόμου, "σκοπός του παρόντος είναι η ενίσχυση της διαφάνειας και της δημοσιότητας στον χώρο του έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου μέσω ενός σύγχρονου και λειτουργικού Μητρώου, της διασύνδεσής του με τις αναπτυξιακές ανάγκες των επιχειρήσεων των Μέσων Μαζικής Επικοινωνίας, της καταχώρισης και προβολής στις επιχειρήσεις αυτές διαφήμισης από τον δημόσιο τομέα και τους φορείς της Γενικής Κυβέρνησης όπως ορίζονται στις περ. α' και β' της παρ. 1 του άρθρου 14 του ν. 4270/2014 (Α' 143) και της ένταξής τους σε προγράμματα κρατικής ενίσχυσης".


Με το νομοσχέδιο εντάσσεται σε Μητρώο το σύνολο του έντυπου Τύπου, δηλαδή πανελλαδικής κυκλοφορίας εφημερίδες, καθώς επίσης και περιφερειακές και τοπικές εφημερίδες και περιοδικά, ενώ δημιουργείται νέο Μητρώο Ηλεκτρονικού Τύπου (Μ.Η.Τ.). Επιπλέον, προσδιορίζονται τα κριτήρια εγγραφής, οι κανόνες δεοντολογίας και η διαδικασία ελέγχου της πλήρωσης των προϋποθέσεων εγγραφής στα συγκεκριμένα Μητρώα. Η ένταξη των μέσων στα παραπάνω Μητρώα συνδέεται με τη δυνατότητα λήψης κρατικής διαφήμισης και κρατικής ενίσχυσης.