To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Nova & Wind: Στο δρόμο για το μεγαλύτερο media spec της χρονιάς

Nova & Wind: Στο δρόμο για το μεγαλύτερο media spec της χρονιάς

Μετά την ολοκλήρωση της εξαγοράς της Wind από την United Group στις αρχές του μήνα και καθώς προχωρά η ενοποίηση της εταιρείας με την Nova, όλα δείχνουν πως προς το καλοκαίρι αναμένεται να ξεκινήσει το μεγαλύτερο media spec της χρονιάς.

Οι άνθρωποι της United, σύμφωνα με πληροφορίες, έχουν ήδη ξεκινήσει να πραγματοποιούν κάποιες πρώτες συναντήσεις και συζητήσεις  διερευνητικής φύσεως με μεγάλα media agencies, λαμβάνοντας υπόψη τους, όπως λένε άνθρωποι της αγοράς, και το πελατολόγιο που εξυπηρετούν και είναι πιθανοί διαφημιζόμενοι για τα κανάλια της .

O κοινός λογαριασμός media των Wind και Nova εκτιμάται πως -με βάση τα σημερινά δεδομένα- αγγίζει τα 8 εκατ. ευρώ και εύκολα καταλαβαίνει κανείς αφενός πως η διαδικασία θα περάσει από διάφορα στάδια αφετέρου πως η μάχη για την διεκδίκηση του θα είναι σκληρή. Βέβαια πολλά θα εξαρτηθούν από την τελική απόφαση των υπευθύνων της United όσον αφορά την πορεία των μαρκών στην ελληνική αγορά.

Αν δηλαδή θα υπάρξει ένα κοινό -υφιστάμενο ή νέο- brand για τον ολιστικό πάροχο που δημιουργείται ή αν θα επιλεχθεί να συνεχίσουν την πορεία τους σαν επωνυμίες τόσο η Nova όσο και η Wind. Εάν επικρατήσει η δεύτερη φιλοσοφία, τότε είναι πολύ πιθανό ο λογαριασμός να μοιραστεί και σε δυο ή και περισσότερα media agencies.

Σημειώνεται πως η συζήτηση μέχρι στιγμής αφορά αποκλειστικά και μόνο τα media και όχι το δημιουργικό, που όπως φαίνεται θα αξιολογηθεί σε διαφορετικό χρόνο…

TAGS: Wind, nova, Media