
easy 97.2: Ταξίδι στο Ελσίνκι για έναν τυχερό ακροατή
Το τρίτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τρίτο Σαββατοκύριακο του Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επικαιρότητα σε πραγματικό χρόνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαθημερινά στις 00:30 στον ANT1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ποσοστό 25,4% στο δυναμικό κοινό 18-54.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ54 εκατ. ευρώ η δημόσια δαπάνη στο α’ εξάμηνο του 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνίσχυση διεθνούς παρουσίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεχίσει να παρουσιάζει το κεντρικό δελτίο ειδήσεων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Τρίτη 22 Ιουλίου, στο Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈξι αγώνες θα διεξαχθούν στο διάστημα 26 Ιουλίου έως 3 Αυγούστου 2025.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ 2ος κύκλος της σειράς έρχεται τον Σεπτέμβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ έμπειρος δημοσιογράφος κάνει μία νέα τηλεοπτική αρχή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory