TV O’ CLOCK: Νέο τηλεοπτικό περιοδικό ποικίλης ύλης
Το πρώτο τεύχος της έκδοσης του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ θα κυκλοφορήσει την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο πρώτο τεύχος της έκδοσης του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ θα κυκλοφορήσει την Πέμπτη 23 Ιανουαρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία ξεχωριστή εκδήλωση για το βιβλίο του Αθανάσιου-Γεωργίου Χ. Παπανδρόπουλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ''Έχουμε απόλυτη εμπιστοσύνη στην κρίση της ελληνικής Δικαιοσύνης.''
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία αγκαλιά είναι επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ωφελεί την υγεία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάνει πρεμιέρα την Τρίτη 21 Ιανουαρίου στις 21:50
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈρευνα της ΑΕΜΑΡ από 4/11/19 έως 12/01/20
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάλεσμα για διάλογο και συνεργασία με στόχο να αρθεί το αδιέξοδο ως προς τη διαχείριση των πνευματικών δικαιωμάτων απευθύνουν η διοίκηση της IP HUB και ο επιχειρηματίας Δημήτρης Μάρης με επιστολή τους σε ΕΥΕΔ και ΕΔΕΜ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι εκδόσεις Κέρκυρα- economia Publisihing πραγματοποιούν την παρουσίαση του νέου βιβλίου του Αθανασίου Παπανδρόπουλου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι σημειώνει το Υπουργείο για ζήτημα διαχείρισής τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο πρώτο ντοκιμαντέρ για την εκπαιδευτική ρομποτική στην Ελλάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ταπεινή Ίμπιζα κυνηγάει το όνειρό της στο Κύπελλο Ισπανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ κύκλος συναντήσεων ξεκίνησε με την Ένωση Ιδιοκτητών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΙΗΕΑ), την Ένωση Συντακτών Ημερησίων Εφημερίδων Αθηνών (ΕΣΗΕΑ) και την Πανελλήνια Ομοσπονδία Ενώσεων Συντακτών (ΠΟΕΣΥ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory