H «Χρυσή Ζύμη» στα κανάλια Novacinema & Novalifε
Τα «Ρολόγια» έπαιζαν κάθε βράδυ prime time
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα «Ρολόγια» έπαιζαν κάθε βράδυ prime time
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜεγάλο αφιέρωμα στον κλάδο της Υγείας στο περιοδικό των Business Leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε αντιπροσωπεία της Ένωσης Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (Ε.Ι.Ε.Τ.) συναντήθηκε ο Υφυπουργός Τουρισμού και Βουλευτής Δωδεκανήσου κ. Μάνος Κόνσολας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια πρώτη φορά στην ιστορία της ελληνικής τηλεόρασης, το EURO θα μεταδοθεί από ιδιωτικό κανάλι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTον Μάρτιο του 2019 ολοκλήρωσε τη συνεργασία του με τον Όμιλο Αntenna
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σάββατο 23 Νοεμβρίου στις 22:00, η Φλαμένγκο αντιμετωπίζει τη Ρίβερ Πλέιτ, στην κορυφαία μονομαχία για τον τίτλο του Champions League της Νότιας Αμερικής
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μάχη της Εθνικής ομάδας συνεχίζεται απόψε κόντρα στην Φινλανδία στις 21:45 στο OPEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα περιλαμβάνεται εκπόνηση και εφαρμογή προγράμματος παροχής υπηρεσιών αναφορικά με την ανάληψη και εκτέλεση τηλεοπτικών παραγωγών, συνολικού προϋπολογισμού 210.040,65 €.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο τίμημα της εξαγοράς ανέρχεται στο ποσό των 399.900,97 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Πρώτο Πρόγραμμα αναδεικνύει την αξία της κοινωνικής προσφοράς και του εθελοντισμού με τη νέα εκπομπή «Προσφέρω»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Vodafone TV εκτινάσσει τα επίπεδα αδρεναλίνης με την προσθήκη του Insight TV, του No. 1 καναλιού δράσης, παγκοσμίως.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι συνδρομητές φτιάχνουν πλέον οι ίδιοι το πρόγραμμα της τηλεόρασής τους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory