Cosmote TV: Στηρίζει τις επετειακές Νύχτες Πρεμιέρας
Και φέτος, το πρόγραμμα του Φεστιβάλ περιλαμβάνει μοναδικά αφιερώματα, μουσικά φιλμ, ντοκιμαντέρ, αλλά και παράλληλες εκδηλώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι φέτος, το πρόγραμμα του Φεστιβάλ περιλαμβάνει μοναδικά αφιερώματα, μουσικά φιλμ, ντοκιμαντέρ, αλλά και παράλληλες εκδηλώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλα τα μεγάλα ονόματα του καναλιού ανέλαβαν να κάνουν πράξη το moto «ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΝΑ»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι η πρώτη φορά που ένα μεγάλο ποδοσφαιρικό γεγονός δεν θα μεταδοθεί από την ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο τουρνουά μπάσκετ που διοργανώνει ο Προμηθέας Πάτρας με τη συμμετοχή του Παναθηναϊκού, της Ούνιξ Καζάν και της ΦΜΠ Βελιγραδίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου, ξεκινά το νέο πρόγραμμα του Action 24
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ30 εγχώριες και 28 διεθνείς παραγωγές αξιοποίησαν την επιστροφή μετρητών σε ποσοστό 35%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova και η ΠΑΕ ΟΦΗ 1925 ανακοινώνουν την επίτευξη διμερούς εμπορικής συνεργασίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠολλές νέες πρωτότυπες παραγωγές και συμπαραγωγές κάνουν πρεμιέρα στο Cosmote History HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜερικές από τις καλύτερες κινηματογραφικές ταινίες με θέμα τον γάμο, με αποκορύφωμα τις νέες σειρές «Four weddings and a funeral» και «Marry Me», έρχονται στη Nova
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κεντρικό Μαγκαζίνο του ΣΚΑΪ 100,3 αναλαμβάνει ο Νίκος Στραβελάκης και τη βραδινή ενημέρωση ο Νίκος Ανδρίτσος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Δευτέρα 16 Σεπτεμβρίου η πρεμιέρα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καρδιά του Παγκοσμίου Μπάσκετ χτυπάει στην Κίνα και ο Sport24 Radio δίνει το παρών στο πλευρό της Εθνικής μας ομάδας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory