Αsk-Me-Anything στο GEN Summit 2019
Συνομιλία δημοσιογράφων και εκπροσώπων του επιχειρείν σε εκδήλωση του Protagon
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνομιλία δημοσιογράφων και εκπροσώπων του επιχειρείν σε εκδήλωση του Protagon
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε στόχο την συνένωση της ακαδημαϊκής εκπαίδευσης με την επιχειρηματική καινοτομία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν τα στοιχεία της νέας μέτρησης που διενεργούν από κοινού η MRB Hellas και Global Link για λογαριασμό της ΑΕΜΑΡ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ η ΚΥΑ και προβλέπει 200.000 ευρώ ανώτατη ενίσχυση για κάθε εφημερίδα εθνικής κυκλοφορίας. Για ανεφάρμοστη διάταξη λόγω των κριτηρίων και των προϋποθέσεων της κάνει λόγο η ΕΙΗΕΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην εκπομπή «Σουτ... Τηλεφώνημα» με τον Βαγγέλη Πρωτόπαπα ("Τσάρλυ")
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Αμερικανός είναι ο φωτογράφος του νέου ημερολογίου της Lavazza
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ισχυρός άνδρας των media δεν ανήκει πλέον στο δυναμικό του τηλεοπτικού σταθμού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνάλυση του ετήσιου Digital News Report του Ινστιτούτου Reuters στο Πανεπιστήμιο της Οξφόρδης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην καθιερωμένη ετήσια επιχειρηματική έκδοση ΟΙ ΙΣΧΥΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ παρουσίασε για όγδοη συνεχή χρονιά η Direction Βusiness Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ News 24/7 σε συνεργασία με την Blue Star Ferries, σου κάνουν δώρο τα εισιτήρια των διακοπών για το φετινό καλοκαίρι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντώνης Μπαρούνας, Rick Pitino και Raja Rajamannar μιλούν στο νέο 10ο τεύχος του επιχειρηματικού περιοδικού των business leaders
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση εξέδωσε ο Σύλλογος Δημοσκοπήσεων και Έρευνας Αγοράς
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory