Χρήστος Μονιάκης: Η ΕΡΤ άλλαξε
Ο Eμπορικός Διευθυντής της ΕΡΤ εξηγεί πώς η κρατική τηλεόραση γίνεται πιο ελκυστική και ανταγωνιστική για τους διαφημιζόμενους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Eμπορικός Διευθυντής της ΕΡΤ εξηγεί πώς η κρατική τηλεόραση γίνεται πιο ελκυστική και ανταγωνιστική για τους διαφημιζόμενους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαρέστησαν διευθυντικά στελέχη των τηλεοπτικών σταθμών, στελέχη της Γ.Γ.Π.Π καθώς και της Ειδικής Γραμματείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την εξοντωτική φορολογική και ασφαλιστική επιβάρυνση που υφίστανται οι εφημερίδες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑEμπλουτίζεται με νέα χαρακτηριστικά για να χαρίσει στους συνδρομητές του ακόμα περισσότερες δυνατότητες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πλούσια θεματολογία και κεντρικό θέμα το Final Four της Euroleague
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι αμερικανοί κριτές της Society for News Design ξεχώρισαν δύο πρώτες σελίδες της εφημερίδας για τις φωτιές στην Αττική
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTο ελληνικό τμήμα της Ένωσης Ευρωπαίων Δημοσιογράφων για την Ανεξαρτησία και τη Διαφάνεια των ΜΜΕ διοργανώνει εκδήλωση στο γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Αθήνα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια την ανακατασκευή νέου σπιτιού για νήπια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo νέο κανάλι θα μεταδίδει το πρόγραμμά του μόνο μέσω διαδικτύου (μέχρι την έκδοση της άδειας γενικού περιεχομένου από το ΕΣΡ), από τις 16:00 έως τις 12:00 το βράδυ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕν αναμονή του ΦΕΚ για την οικονομική ενίσχυση των έντυπων μέσων από το κράτος
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο φάσμα των συχνοτήτων στα UHF, αναμένεται να δοθεί στις τηλεπικοινωνίες για τα 5G δίκτυα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory