Η ΕΛΕΠΑΠ στην εκπομπή ΠΡΟΣΦΕΡΩ
Η Δρ. Λένα Σκουτέλη, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ) είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Δρ. Λένα Σκουτέλη, Πρόεδρος της Ελληνικής Εταιρείας Προστασίας και Αποκατάστασης Αναπήρων Προσώπων (ΕΛΕΠΑΠ) είναι προσκεκλημένη της Αθηνάς Γιόγιακα στην εκπομπή «Προσφέρω».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ανακοινώθηκε από την ψηφιακή πλατφόρμα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι καλεσμένοι παίζουν για φιλανθρωπικό σκοπό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
17 τυχεροί αναγνώστες, 5 δημοσιογράφοι του SPORT24 και σχεδόν 20 άτομα παραγωγής, ταξίδεψαν στη Ζαρούχλα Αχαΐας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η διαδικασία που πρέπει να ακολουθήσουν οι τηλεθεατές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την ακαταμάχητη Γκαλ Γκαντότ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι αναμετρήσεις της γαλανόλευκης και οι «μάχες» Ολυμπιακού και Παναθηναϊκού ΟΠΑΠ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα τιμήσει την μνήμη του «θρύλου των γηπέδων»
Για δεύτερη συνεχόμενη εβδομάδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To κορυφαίο ποδοσφαιρικό πρωτάθλημα του κόσμου επιβεβαίωσε για ακόμη μια φορά την εμπορική του απήχηση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο κ. Ιβάν Σαββίδης καλωσόρισε τον κ. Λάτσιο και τον παρουσίασε σε κοινή σύσκεψη με το σύνολο της διευθυντικής ομάδας του oμίλου media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσα στον τελευταίο χρόνο, σύμφωνα με την επίσημη Έρευνα Ακροαματικότητας της ΑΕΜΑΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory