Κομισιόν: Χαιρετίζει τον Κώδικα δεοντολογίας για την παραπληροφόρηση και ζητεί αναθεώρηση
Το θέμα της παραπληροφόρησης παραμένει προτεραιότητα στην ημερήσια διάταξη της Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το θέμα της παραπληροφόρησης παραμένει προτεραιότητα στην ημερήσια διάταξη της Επιτροπής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τερμάτισε πρώτο στους πίνακες τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συμφωνία καλύπτει έναν πληθυσμό που ξεπερνάει τα 100 εκατ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο πρώτος πάροχος συνδρομητικής τηλεόρασης στην περιοχή που θα προσφέρει την συγκεκριμένη υπηρεσία στους αποκωδικοποιητές της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H εκπομπή κάνει τζάμπολ μαζί με τους Γιώργο Μπαρτζώκα και Δημήτρη Πρίφτη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η νέα σειρά μυθοπλασίας θα κάνει τηλεοπτική πρεμιέρα το 2022 αποκλειστικά στην COSMOTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H Nova, ενημερώνει ότι στηρίζει τους συνδρομητές της στην ευρύτερη περιοχή Αρκαλοχωρίου, που δοκιμάζονται αυτές τις ημέρες ύστερα από το σεισμό που έπληξε την περιοχή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, συμμετείχε, ανάμεσα σε άλλους επενδυτές, στον πρόσφατο γύρο χρηματοδότησης του VICE Media Group, που συγκέντρωσε $135εκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Mεταφέροντας το μήνυμα #JournalismMatters πάνω στο θέμα της κλιματικής κρίσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Επιτροπή εγκαινίασε το χρηματοδοτούμενο από την ΕΕ πρόγραμμα «Euromedia Ownership Monitor».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για έξι σεζόν το πρωτάθλημα της Premier League θα μεταδίδεται από τη Nova αρχής γενομένης από την επόμενη σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εξόδιος ακολουθία θα τελεστεί την Κυριακή 26 Σεπτεμβρίου 2021.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory