OPEN: Στην κορυφή της τηλεθέασης ο αγώνας Ελλάδα-Σουηδία
Η μετάδοση του αγώνα στο δυναμικό κοινό 18-54 έφτασε σε ποσοστό έως και 27,9%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μετάδοση του αγώνα στο δυναμικό κοινό 18-54 έφτασε σε ποσοστό έως και 27,9%.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από το Σάββατο 11 Σεπτεμβρίου οι φίλοι της «στρογγυλής θέας» θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν τις εκπομπές «Matchday Live» και «Monday Football Club» αλλά και την ανανεωμένη «Ώρα των Πρωταθλητών».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
«Πες μου μια Λέξη» με τον Αναστάση Γκολέμη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πρωταθλητής και MVP των τελικών του ΝΒΑ, με τους Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο, μιλά αποκλειστικά στο AllStar Basket Σεπτεμβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για την εμπορική εκμετάλλευση διαφημιστικού χρόνου των εκπομπών της «Αθλητικής Κυριακής»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Και νέοι κύκλοι σειρών σε Α’ προβολή
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η 5η σεζόν του DOT. έρχεται στον ΣΚΑΪ σε νέα ώρα και με νέα παρέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Λαμπερή, αισιόδοξη και ακομπλεξάριστη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Τέσσα Κορλέτη αναλαμβάνει το ρόλο της διευθύντριας Δημοσίων Σχέσεων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα 13 Σεπτεμβρίου στις 21.00 το βράδυ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με 12 ψήφους υπέρ και 2 κατά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory