
FIBA και Novasports μαζί για τα επόμενα χρόνια
Nέα πολυετής στρατηγική συμφωνία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (FIBA) με την United Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑNέα πολυετής στρατηγική συμφωνία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (FIBA) με την United Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο COSMOTE HISTORY HD υποδέχεται τον Μάιο τιμώντας μέσα από ένα εβδομαδιαίο αφιέρωμα την επέτειο 80 χρόνων από τη Μάχη της Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Χρήστος Φερεντίνος και η Άννα Πρέλεβιτς υποδέχονται τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και τον Κώστα Φραγκολιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕλάχιστη τιμή εκκίνησης το ποσό των 95.860 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εβδομαδιαία βάση θα διηγούνται, θα συμφωνούν και μοιραία θα διαφωνούν, παίρνοντας αφορμές από την επικαιρότητα του ποδοσφαίρου αλλά και των υπόλοιπων αθλημάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ MediaCom προχώρησε στη δημιουργία του MediaCom Creative Systems
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟι ταινίες που έρχονται στη Nova ξεχώρισαν και στη φετινή 93η Τελετή Απονομής των Βραβείων Όσκαρ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈνα νέο pop-up κανάλι με παραμυθένιες περιπέτειες και πρωταγωνίστριες όλες τις πριγκίπισσες της Disney, κάνει πρεμιέρα αποκλειστικά στην COSMOTE TV την Μ. Τετάρτη 28 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιπλός γύρος προσφορών, με 4 «μνηστήρες». Άμεσα αναμένεται η απόφαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεχιστεί στις 11 Μαΐου, με προοπτική ο έλεγχος – που αφορά σε ανείσπρακτο αγγελιόσημο, από το 2005 μέχρι 2014 – να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτό το Πάσχα το OPEN στηρίζει το «Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο να φέρει το χαμόγελο σε χιλιάδες παιδιά, προσφέροντάς τους ένα πλούσιο πασχαλινό τραπέζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH νέα καμπάνια της Vodafone στα νέα Digital Wrap Shelters της Politis Out of Home
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory