Τηλεοπτική άδεια πανελλαδικής εμβέλειας στην Alter Ego
Το ΕΣΡ εξέτασε στην σημερινή συνεδρίαση τον φάκελο που είχε καταθέσει η Alter Ego
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΕΣΡ εξέτασε στην σημερινή συνεδρίαση τον φάκελο που είχε καταθέσει η Alter Ego
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα δημοφιλέστερα διαφημιστικά σποτ, τα σλόγκαν τηλεοπτικών διαφημίσεων που άφησαν εποχή...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντικείμενο του προγράμματος είναι η παροχή εγγυήσεων – μέχρι ποσοστού 80% επί του ύψους του δανείου – σε επιχειρήσεις της χώρας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πλούσιο ρεπορτάζ και συνεντεύξεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιετέλεσε Διευθυντής του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης (1991-1993) και μέλος του κατά την πρώτη εκλογή των μελών του ΕΣΡ από τη Διάσκεψη των Προέδρων της Βουλής (2002-2005).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνακοίνωση εξέδωσε πριν από λίγο ο ΑΝΤ1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ καθημερινή, ψυχαγωγική εκπομπή με τη Φαίη Σκορδά, συνέχισε να μετρά πρωτιές και τον Μάιο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo pop-up κανάλι κάνει πρεμιέρα την 1η Ιουνίου στη θέση 400 και θα έχει 24ωρο πρόγραμμα σε ποιότητα HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH πρώτη ελληνική σειρά μυθοπλασίας σε παραγωγή COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Turkish Airlines ήταν ο χορηγός της εκπομπής «Super Euroleague»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ πρόεδρος της Ένωσης Εκδοτών Διαδικτύου, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, σχολίασε τα ιστορικά ρεκόρ που πέτυχαν πολλά sites κατά τη διεξαγωγή των εκλογών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα συνεχίσει να προβάλλεται από το Novalifε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory