Ο Άρης Λαούδης Διευθυντής του Reader.gr
Το Reader.gr περνά στη νέα εποχή του με Διευθυντή τον Άρη Λαούδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Reader.gr περνά στη νέα εποχή του με Διευθυντή τον Άρη Λαούδη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ισπανικό πρωτάθλημα ποδοσφαίρου από τη νέα σεζόν και για τις επόμενες 5 θα είναι στα κανάλια Novasports
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα οκτώ επεισόδια της σειράς κάνουν πρεμιέρα back to back την Παρασκευή 14 Μαΐου στις 20:00, αποκλειστικά στην COSMOTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ποιο θα είναι το αντίτιμο για τις δυο διοργανώσεις
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τον Παντελή Διαμαντόπουλο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αποκλειστικά στα κανάλια Novasports θα προβάλλεται η La Liga από τη νέα σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Επικράτησε στην «μάχη» για τα τηλεοπτικά δικαιώματα του Παγκόσμιου Κυπέλλου για το 2022
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένας νέος σταθμός ήρθε για να βάλει χρώμα στη ζωή μας μέσα από τεράστιες μουσικές επιτυχίες του διεθνούς ρεπερτορίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο τεύχος του AllStar Basket, το οποίο είναι αφιερωμένο στον Παναγιώτη Γιαννάκη, κυκλοφορεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Nέα πολυετής στρατηγική συμφωνία της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Καλαθοσφαίρισης (FIBA) με την United Media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το COSMOTE HISTORY HD υποδέχεται τον Μάιο τιμώντας μέσα από ένα εβδομαδιαίο αφιέρωμα την επέτειο 80 χρόνων από τη Μάχη της Κρήτης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
O Χρήστος Φερεντίνος και η Άννα Πρέλεβιτς υποδέχονται τη Σταματίνα Τσιμτσιλή και τον Κώστα Φραγκολιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory