ΕΡΤ: Spec για τον διαφημιστικό χρόνο της Eurovision
Ελάχιστη τιμή εκκίνησης το ποσό των 95.860 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ελάχιστη τιμή εκκίνησης το ποσό των 95.860 ευρώ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε εβδομαδιαία βάση θα διηγούνται, θα συμφωνούν και μοιραία θα διαφωνούν, παίρνοντας αφορμές από την επικαιρότητα του ποδοσφαίρου αλλά και των υπόλοιπων αθλημάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η MediaCom προχώρησε στη δημιουργία του MediaCom Creative Systems
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι ταινίες που έρχονται στη Nova ξεχώρισαν και στη φετινή 93η Τελετή Απονομής των Βραβείων Όσκαρ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα νέο pop-up κανάλι με παραμυθένιες περιπέτειες και πρωταγωνίστριες όλες τις πριγκίπισσες της Disney, κάνει πρεμιέρα αποκλειστικά στην COSMOTE TV την Μ. Τετάρτη 28 Απριλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Διπλός γύρος προσφορών, με 4 «μνηστήρες». Άμεσα αναμένεται η απόφαση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Θα συνεχιστεί στις 11 Μαΐου, με προοπτική ο έλεγχος – που αφορά σε ανείσπρακτο αγγελιόσημο, από το 2005 μέχρι 2014 – να έχει ολοκληρωθεί έως το τέλος Ιουνίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυτό το Πάσχα το OPEN στηρίζει το «Χαμόγελο του Παιδιού» με στόχο να φέρει το χαμόγελο σε χιλιάδες παιδιά, προσφέροντάς τους ένα πλούσιο πασχαλινό τραπέζι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H νέα καμπάνια της Vodafone στα νέα Digital Wrap Shelters της Politis Out of Home
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι φαν των βραβείων OSCARS θα απολαύσουν την ξεχωριστή βραδιά και με υπότιτλους τη Δευτέρα 26/4 στις 20.00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα την Παρασκευή 14 Μαΐου στις 20:00, με οκτώ επεισόδια back to back, αποκλειστικά στην COSMOTE TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργήθηκαν 5 νέες εταιρείες με την Nitro Media να ξεχωρίζει
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory