O Γιάννης Σαραντάκος στο Newsbomb.gr
Η εν λόγω συνεργασία εντάσσεται στο ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό του Newsbomb.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εν λόγω συνεργασία εντάσσεται στο ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό του Newsbomb.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Open Digital Group προχωράει σε περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως μέλος του διεθνούς δικτύου, η The Art Newspaper Greece θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας σε έντυπη διμηνιαία έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Διοίκηση του Star καλωσορίζει με χαρά τον κ. Τσεβά στο δυναμικό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή διακεκριμένων μελετητών, ιστορικών και ερευνητών ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαΐου 2021 το 5ο Επιστημονικό Συμπόσιο του Κ.Ε.Μ.Μ.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι τρεις διακριτές «φυλές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το παγκόσμιο φαινόμενο «I’m a Celebrity…Get Me Out of Here!» είναι εδώ!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από 31 Μάϊου και για έναν ολόκληρο μήνα θα μπορούν να ψηφίζουν οι λάτρεις της ελληνικής μουσικής, τις μεγαλύτερες ραδιοφωνικές επιτυχίες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μετά τη συμφωνία με τη FIBA μέχρι το 2025
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Πρόεδρος του Ομίλου ΑΝΤΕΝΝΑ στο Οικονομικό Φόρουμ των Δελφών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προχωρούν στη μεγαλύτερη συνεργασία που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα Περισσότερες από 350 live μεταδόσεις αγώνων κάθε σεζόν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πανελλήνια τηλεοπτική πρεμιέρα κάνει το ερωτικό-ψυχολογικό θρίλερ «42οC»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory