Αποκλειστικά στον ANT1 το Μουντιάλ του 2022
Στον Αντ1 κατέληξε το Μουντιάλ του 2022, όπως ανακοίνωσε και επίσημα το κανάλι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Στον Αντ1 κατέληξε το Μουντιάλ του 2022, όπως ανακοίνωσε και επίσημα το κανάλι
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την συνεργασία του με τον Χρήστο Κόμπο ανακοίνωσε και επίσημα ο Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το «Glam Wars» έρχεται στο OPEN και η μάχη της ομορφιάς ξεκινάει δυναμικά, στο νέο διαγωνιστικό show που θα προβάλλεται καθημερινά, από τη νέα σεζόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η COSMOTE TV προχώρησε σε μια πιλοτική εφαρμογή, που περιελάμβανε την απομακρυσμένη διαχείριση 2 ρομποτικών καμερών και την μετάδοση εικόνας και ήχου, μέσω COSMOTE 5G
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Για άλλη μια χρονιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κάνει λόγο για τεράστιες καθυστερήσεις που παρατηρούνται στους χρόνους διανομής των εντύπων των μελών της
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η εν λόγω συνεργασία εντάσσεται στο ευρύτερο αναπτυξιακό σχεδιασμό του Newsbomb.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Open Digital Group προχωράει σε περαιτέρω ενίσχυση του ανθρώπινου δυναμικού του ομίλου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ως μέλος του διεθνούς δικτύου, η The Art Newspaper Greece θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας σε έντυπη διμηνιαία έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η Διοίκηση του Star καλωσορίζει με χαρά τον κ. Τσεβά στο δυναμικό της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με τη συμμετοχή διακεκριμένων μελετητών, ιστορικών και ερευνητών ολοκληρώθηκε το Σάββατο 15 και την Κυριακή 16 Μαΐου 2021 το 5ο Επιστημονικό Συμπόσιο του Κ.Ε.Μ.Μ.Ε.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι τρεις διακριτές «φυλές».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory