
Δράση με την υποστήριξη της Direction Business Network
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνομοιογενής εμπιστοσύνη προς τους θεσμούς και ανησυχίες οικονομικού χαρακτήρα καταδεικνύει πρόσφατη έρευνα του ΕΚΠΑ με θέμα "Οι Έλληνες και ο Κορoνοϊός".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTι αναφέρουν στελέχη της εταιρείας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ υψηλή εμπιστοσύνη ακροατών και πολιτών στο ραδιόφωνο επιβεβαιώνεται και από μία ακόμα έρευν
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με έρευνα της ΕΛΣΤΑΤ, πέρυσι σημειώθηκε μείωση σε σχέση με το 2018 στις συνολικές πωλήσεις των εφημερίδων κατά 13,7%
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλαμβάνει Commercial Director για την εφημερίδα και την ιστοσελίδα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρογράμματα κατάρτισης και πιστοποίησης εργαζομένων στον Τύπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπιστολή προς τους αρμόδιους Υπουργούς Χ. Σταϊκούρα, Ά. Γεωργιάδη και Σ. Πέτσα με κοινοποίηση στον Πρωθυπουργό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΒlockbuster ταινίες, σειρές, παιδικά ενώ είναι διαθέσιμο μέσω media player άλλων παρόχων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μεταφορά έγινε με απόφαση του υφυπουργού Ν. Παπαθανάση και δημοσιεύτηκε στο Φύλλο Εφημερίδας της Κυβερνήσεως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory