
O ANT1 στήριξε και αυτά τα Χριστούγεννα τα παιδιά που έχουν ανάγκη
Στο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας, «Κάνε την Αγάπη, Πράξη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρωτοβουλίας Κοινωνικής Υπευθυνότητας, «Κάνε την Αγάπη, Πράξη».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣάρωσε το «Joker» συγκεντρώνοντας συνολικά 11 υποψηφιότητες και ακολουθεί το «Once Upon a Time... in Hollywood» με 10 υποψηφιότητες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕίναι μεγάλη η ιστορία του σταθμού και ο όγκος της τηλεοπτικής παραγωγής και προσφοράς του ΑΝΤ1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑMε αφορμή τη νέα έκδοση του best seller της, μιλήσαμε με την Κατερίνα Τσεμπερλίδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γενικός Διευθυντής της L'Oréal Hellas φιλοξενείται στο 13ο τεύχος του περιοδικού των Βusiness Leaders.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Once Upon a Time... in Hollywood» & «1917» οι μεγάλοι νικητές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην χάσετε (4-5/1) και τις «μάχες» ΑΕΚ – Παναιτωλικός, ΟΦΗ – Βόλος και Πανιώνιος – Λαμία για την 17η αγωνιστική του ελληνικού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση και τον Δεκέμβριο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε μέσο όρο 15,2%, σημειώνοντας άνοδο 3,2 μονάδων σε σύγκριση με το 2018
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία συλλεκτική έκδοση αφιερωμένη στα 20 χρόνια της Euroleague
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην διενέργεια ανοικτού διεθνούς διαγωνισμού αποφάσισε το Δ.Σ. της ΕΡΤ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΘα αναλάβει τη διαμόρφωση της στρατηγικής των τηλεοπτικών προγραμμάτων
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory