Guardian: Αύξηση στα ομιλικά και ψηφιακά έσοδα
Ο Guardian Media Group κατάφερε να ενισχύσει τα ετήσια ομιλικά έσοδα κατά 2% και τα ψηφιακά έσοδα κατά 15%, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική ζημιά κατά 1/3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Guardian Media Group κατάφερε να ενισχύσει τα ετήσια ομιλικά έσοδα κατά 2% και τα ψηφιακά έσοδα κατά 15%, περιορίζοντας ταυτόχρονα τη λειτουργική ζημιά κατά 1/3
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΓια μία ακόμα χρονιά, οι σειρές των καναλιών FOX, FOX Life και National Geographic της FOX Networks Group Greece κυριαρχούν στις υποψηφιότητες των βραβείων EMMY 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο “The Cal 2018” του Βρετανού φωτογράφου Tim Walker είναι η 45η έκδοση του ημερολογίου που γεννήθηκε επίσημα το 1964.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, ανακοινώνει νέα διοικητικά καθήκοντα για τον Στρατή Λιαρέλλη και τον Τάσο Μιχαλάκη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜήνυμα του Υπουργού ΨΗΠΤΕ προς τους καναλάρχες κατά τη συνάντησή του με τη διοίκηση της ΕΤΙΤΑ την Τρίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι προανήγγειλε ο νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ, Βασίλης Κωστόπουλος, κατά την ακρόαση του από τα μέλη της Επιτροπής Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Τηλέτυπος καλεί τους μετόχους της σε έκτακτη γενική συνέλευση στις 17 Αυγούστου για την, μεταξύ άλλων, εκλογή διοικητικού συμβουλίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣκληρή μάχη ανάμεσα σε τρία προγράμματα την Κυριακή για την κορυφή της τηλεθέασης. Ποιο κατάφερε τελικά να επικρατήσει;
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Δημοσιογραφικός Οργανισμός Λαμπράκη περνάει οριστικά στον εφοπλιστή Βαγγέλη Μαρινάκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή βρέθηκε και την Τετάρτη η κωμική σειρά στον Alpha, Μην Αρχίζεις τη Μουρμούρα, που προβλήθηκε σε επανάληψη. Ανέβηκε το Ρουκ Ζουκ, στην 7η θέση το Master Chef.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην άδεια να παράγει έντυπο υλικό που φέρει το εμπορικό σήμα της Walt Disney Greece έχει πλέον η εταιρεία γραφικών τεχνών και εκτυπώσεων PressiousArvanitidis.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Γιάννης Λάτσιος, Γενικός Διευθυντής Προγράμματος Marketing και Επικοινωνίας, ΑΝΤ1 TV, συνάντησε εκπροσώπους των media και τους έδωσε «μία πρώτη γεύση» για το νέο πρόγραμμα του ΑΝΤ1, για τη σεζόν 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory