ΣΗΠΕ: Υλοποιήστε τα θεσμοθετημένα μέτρα υποστήριξης του περιφερειακού Τύπου
Με επιστολή του ο Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων ζητά την υλοποίηση των θεσμοθετημένων μέτρων υποστήριξης του περιφερειακού Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με επιστολή του ο Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων ζητά την υλοποίηση των θεσμοθετημένων μέτρων υποστήριξης του περιφερειακού Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με την συμμετοχή περισσότερων από 250 μελών και φίλων της Ενώσεως
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ημερολόγιο συνοδεύεται για πρώτη φορά από ένα artfilm, ο δημιουργός Paolo Roversi αναζητά την ‘ουσία’ της Ιουλιέτας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σε κάθε επεισόδιο του Comedy Kids παιδιά και γονείς προσκαλούνται σε ένα παιχνίδι κωμωδίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο αγαπημένος ροκ σταθμός Legend 88.6 σε βάζει στο mood των Χριστουγέννων όπως μόνο αυτός ξέρει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα στις 13/12 στο COSMOTE SPORT 1HD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πρεμιέρα το Σάββατο 7/12 με καθημερινές κινηματογραφικές προβολές
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα αθλητικά κανάλια της Nova θα βάλουν από νωρίς τους φίλους του μπάσκετ στο κλίμα του μεγάλου αγώνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με κεντρικό θέμα την επιστροφή του Ρικ Πιτίνο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μόλις κυκλοφόρησε σε νέα έκδοση το βιβλίο της Κατερίνας Τσεμπερλίδου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το MAD VIRAL, το κανάλι με «πρωταγωνιστές» αγαπημένους Έλληνες YouTubers, κάνει πρεμιέρα την Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου, αποκλειστικά στην COSMOTE TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα special video της Nova για τον πολυαναμενόμενο αγώνα της EuroLeague
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory