LG: Νέες εφαρμογές στις LG Smart TV
Από την Εκπαίδευση μέχρι τα Παιχνίδια, την Τέχνη και την Ευεξία, οι έξυπνες τηλεοράσεις της LG προσφέρουν απολαυστικές εμπειρίες για όλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό την Εκπαίδευση μέχρι τα Παιχνίδια, την Τέχνη και την Ευεξία, οι έξυπνες τηλεοράσεις της LG προσφέρουν απολαυστικές εμπειρίες για όλους
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι οι ψυχαγωγικές εκπομπές στο «κάδρο» της νέας οδηγίας του ΕΣΡ για την Πολιτική Πολυφωνία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚέρδισε τον ανταγωνισμό καταγράφοντας ποσοστό 14,1% στο σύνολο του κοινού
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρώτη ελληνική χριστουγεννιάτικη ταινία σε σκηνοθεσία του Γιάννη Τσιμιτσέλη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιαθέσιμο από το Σάββατο 23/12 σε MEGA Play και megatv.com
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ «κλέψας του κλέψαντος» με ομαδική συνομιλία και παράνομο διαμοιρασμό στο Τelegram!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠαραμονή Χριστουγέννων (24/12), και κάθε Δευτέρα και Τρίτη στις 22:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή την Κυριακή 24/12 (22:00) στο Novacinema1
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τα 2 πρώτα επεισόδια
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα έσοδα θα διατεθούν για την στήριξη των παιδιών που επλήγησαν από τις πλημμύρες στη Θεσσαλία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ διαγωνισμός που βρίσκεται σε εξέλιξη από την Παρασκευή 15/12 θα κρατήσει μέχρι τις 31/1/2024
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑνέλαβε τα καθήκοντα της μεταβατικής διευθύνουσας συμβούλου της ΕΡΤ Α.Ε. αρχικά για έξι μήνες μέχρι να δημοσιευθεί τυπικά η σχετική προκήρυξη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory