
Nova: Προβολή της συμπαραγωγής «ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ» στην UNESCO στο Παρίσι
Άλλη μία επιτυχημένη προβολή της συμπαραγωγής της Nova, «ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ», πραγματοποιήθηκε αυτή τη φορά στην UNESCO στο Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΆλλη μία επιτυχημένη προβολή της συμπαραγωγής της Nova, «ΚΑΖΑΝΤΖΑΚΗΣ», πραγματοποιήθηκε αυτή τη φορά στην UNESCO στο Παρίσι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναλυτική έρευνα στο νέο -πέμπτο κατά σειρά- τεύχος του μηνιαίου επιχειρηματικού περιοδικού, που κυκλοφορεί με τον Ιωάννη Καλλίγερο, Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο της Mercedes-Benz Ελλάς, στο εξώφυλλό του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιενεργήθηκαν οι αρχαιρεσίες του ΣΕΠΚΤΒ&Π με μεγάλη συμμετοχή των εγγεγραμμένων μελών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Υφυπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Λευτέρης Κρέτσος, πραγματοποίησε την Δευτέρα επίσκεψη στην έδρα της EBU (European Broadcasting Union) στη Γενεύη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από σήμερα, Τετάρτη 3 Οκτωβρίου, στα περίπτερα το διπλό τεύχος-έκπληξη του AllStar Basket για το μήνα Οκτώβριο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Ευρωπαϊκό Συμβούλιο υιοθέτησε οδηγία που επιτρέπει στα κράτη μέλη της ΕΕ να ορίσουν μειωμένο συντελεστή ΦΠΑ για τα ηλεκτρονικά βιβλία και τον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο ΕΚ υιοθέτησε επικαιροποιημένους κανόνες για τις υπηρεσίες οπτικοακουστικών μέσων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε MRB Hellas και 361 Research Solutions η μέτρηση ακροαματικοτήτων Ρ/Σ. Επεκτείνεται και στα κινητά η έρευνα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα κάνει στην COSMOTE TV το εμβληματικό κανάλι TCM της Turner, μία ακόμη προσθήκη στο πλούσιο κινηματογραφικό περιεχόμενο της υπηρεσίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη θέση του διευθυντή των εφημερίδων «Έθνος» και «Έθνος της Κυριακής» αναλαμβάνει ο δημοσιογράφος Αντώνης Σκυλλάκος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Nova εγκαινίασε την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου το νέο της Κατάστημα στην Θεσσαλονίκη
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Alpha TV ανακοίνωσε την ανάθεση της Διεύθυνσης Προγράμματος στη Λυδία Μιχαήλ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory