
Οι επιτυχημένες μάρκες είναι ζωντανές
Το νέο βιβλίο του Δρ. Κωνσταντίνου Παντίδου εισάγει για πρώτη φορά τη Νευροβιολογία στην καρδιά της στρατηγικής Μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο βιβλίο του Δρ. Κωνσταντίνου Παντίδου εισάγει για πρώτη φορά τη Νευροβιολογία στην καρδιά της στρατηγικής Μάρκετινγκ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH EveryDay της εταιρείας ΜΕΓΑ χορηγός της ζώνης της ταινίας των 21:00 στο Novalifε
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Οκτώβριος φέρνει στο FOX Life τρεις κορυφαίες σειρές της Shonda Rhimes, κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη στις 21.00.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠλήρη προστασία του Τηλέτυπου (MEGA) έναντι οιουδήποτε δίνει η απόφαση του δικαστηρίου στο αίτημα των τραπεζών για λήψη προληπτικών μέσων από διώξεις των πιστωτών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕξαιρετικά ανοδική πορεία κατέγραψε το 2017 ο Όμιλος ΣΚΑΪ, με βασικό λόγο γι’ αυτό τη δημοφιλία, όπως φαίνεται, του «Survivor».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, παρουσιάζει για 8η συνεχόμενη χρονιά το βραβευμένο πρόγραμμα “The Met: Live in HD” της Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧαιρετισμός Υφυπουργού Ψηφιακής Πολιτικής Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης κ. Λευτέρη Κρέτσου στο Διεθνές Συνέδριο «Μέσα, Πόλις, Αγορά-Δημοσιογραφία και Επικοινωνία στην Ψηφιακή Εποχή»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέχρι τις 31 Οκτωβρίου φαίνεται πως παρατείνεται το χρονικό διάστημα υποβολής. Ποια είναι τα σημεία που ακόμη δεν έχουν διευκρινιστεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΛίγες ημέρες μετά την ήττα της από την Comcast στη δημοπρασία για τον έλεγχο του Sky, η 21st Century Fox αποφάσισε να πουλήσει στη νικήτρια το 39% του μεριδίου της στον ευρωπαϊκό όμιλο media
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΌλοι οι συντελεστές της νέας καθημερινής σειράς ο «Πρίγκιπας της Φωτιάς» άφησαν για λίγο τα γυρίσματα και πέρασαν μια πολύ όμορφη βραδιά στο Parko.ATH μαζί με τη Διοίκηση του Epsilon.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ εταιρεία ενημέρωσε για την αποχώρηση του γενικού της διευθυντή, Γιάννη Περλεπέ, τον οποίον ευχαρίστησε για την προσφορά του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην παραίτησή του από την θέση του Γενικού Γραμματέα Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, μόλις 10 ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, γνωστοποίησε ο Γιώργος Κρικρής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory