“Dreaming”: To Pirelli Calendar του 2019
To νέο ημερολόγιο της Pirelli αποτυπώνει την εικαστική ματιά του Albert Watson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
To νέο ημερολόγιο της Pirelli αποτυπώνει την εικαστική ματιά του Albert Watson.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το pop up κανάλι κάνει πρεμιέρα στην COSMOTE TV, το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου και θα μείνει στον «αέρα» έως και την Κυριακή 6 Ιανουαρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εκατοντάδες ώρες ξένου προγράμματος από μεγάλα ευρωπαϊκά και διεθνή δίκτυα εντάσσονται στο πρόγραμμα της ΕΡΤ1 και της ΕΡΤ2.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τη διευθέτηση της υπόθεσης περί Παράβασης του δικαίου του ανταγωνισμού από τις εταιρίες «Ανώνυμη Εταιρεία Πρακτορεύσεως και Διανομής Ημερήσιου και Περιοδικού Τύπου – Ευρώπη» και «Άργος Ανώνυμη Εταιρία Πρακτορεύσεως Διαχειρίσεως και Μεταφορών», ανακοίνωσε με απόφασή της η Επιτροπή Ανταγωνισμού.
Kυκλοφορεί το νέο τεύχος με πλούσια θεματολογία.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Προχώρησε στην πώληση των εταιρειών του στη Σερβία και το Μαυροβούνιο έναντι 180 εκ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η ανεξάρτητη Αρχή πραγματοποίησε έρευνα στα δύο πρώτα επεισόδια του παιχνιδιού και εντόπισε υποβάθμιση προγράμματος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νίκος Παππάς και Λευτέρης Κρέτσος υπέγραψαν Υπουργική Απόφαση για τον καθορισμό των όρων και της διαδικασίας πρόσβασης των ΑμεΑ στο τηλεοπτικό προϊόν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Alpha ήταν και τον Νοέμβριο 2018 η πρώτη επιλογή των τηλεθεατών στο δυναμικό κοινό 18-54, τόσο στο σύνολο ημέρας όσο και στην prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την 1η Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε στην Ιαπωνία (που αλλού;) η πρώτη μετάδοση τηλεοπτικού προγράμματος σε ανάλυση 8K μέσω δορυφόρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η COSMOTE TV εμπλουτίζει την over-the-top υπηρεσία COSMOTE TV GO, προσφέροντας το νέο πακέτο COSMOTE TV GO Sports Daily Pass.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η συνδρομητική πλατφόρμα αναμένεται να ενισχύσει το πρόγραμμά της με ελληνικές σειρές.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory