"Η Ελλάδα μπορεί να γίνει ισχυρός περιφερειακός παίκτης της οπτικοακουστικής βιομηχανίας"
"Βρισκόμαστε σε μία αισιόδοξη κινητικότητα στον χώρο της οπτικοακουστικής βιομηχανίας" δήλωσε ο υφυπουργός ΥΨΗΠΤΕ, Λευτέρης Κρέτσος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
"Βρισκόμαστε σε μία αισιόδοξη κινητικότητα στον χώρο της οπτικοακουστικής βιομηχανίας" δήλωσε ο υφυπουργός ΥΨΗΠΤΕ, Λευτέρης Κρέτσος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την έκτακτη παροχή βοήθειας ύψους 2.3 εκατομμυρίων ευρώ για 550 εργαζόμενους στα ΜΜΕ στην Ελλάδα που απολύθηκαν, αποφάσισε η Επιτροπή Προϋπολογισμού του Ευρωκοινοβουλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H COSMOTE TV αναβαθμίζει την υπηρεσία COSMOTE REPLAY TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε το 2ο συνέδριο που διοργάνωσαν από κοινού η Ένωση Δημοσιογράφων Ιδιοκτητών Περιοδικού Τύπου (ΕΔΙΠΤ), ο Σύνδεσμος Ημερησίων Περιφερειακών Εφημερίδων (ΣΗΠΕ) και η Ένωση Ιδιοκτητών Επαρχιακού Τύπου (ΕΙΕΤ), με θέμα: «Οι προκλήσεις και το μέλλον του Περιφερειακού και Κλαδικού Τύπου», στο ξενοδοχείο «Αμαλία» του Ναυπλίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο χώρος του φαρμάκου και της υγείας πρωταγωνιστεί στο νέο -έκτο κατά σειρά- τεύχος του μηνιαίου Business News Magazine της Direction Business Network.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Νέος Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΤ πρόκειται να αναλάβει ο Γιάννης Δρόσος, δικηγόρος και καθηγητής Νομικής και πρώην πρόεδρος της ΕΠΟ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Οι επικαιροποιημένοι κανόνες προλειαίνουν το έδαφος για δικαιότερο κανονιστικό περιβάλλον όσον αφορά ολόκληρο τον οπτικοακουστικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ένα συνέδριο όπου αναδεικνύονται οι σημερινές προκλήσεις που αντιμετωπίζει ο έντυπος Τύπος, αλλά και η δυναμική που έχει ο Τύπος της Περιφέρειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τίτλοι τέλους έπεσαν στη διαμάχη που είχε ο Μένιος Φουρθιώτης με το κανάλι OPEN.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις 11 Νοεμβρίου και τη δεύτερη Κυριακή κάθε μήνα, το επιτυχημένο περιοδικό μόδας θα κυκλοφορεί μαζί με το Έθνος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Μέσω της Phaistos Networks Α.Ε και με αντικείμενο την διάχυση του video περιεχομένου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory