Μία από τις δύο «ορφανές» άδειες ζητάει ο Μαρινάκης
Αίτημα για μία από τις δύο αδιάθετες τηλεοπτικές άδειες εθνικής εμβέλειας κατέθεσε η «Alter Ego» του Βαγγέλη Μαρινάκη στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αίτημα για μία από τις δύο αδιάθετες τηλεοπτικές άδειες εθνικής εμβέλειας κατέθεσε η «Alter Ego» του Βαγγέλη Μαρινάκη στο Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το βραβευμένο πρόγραμμα “The Met: Live in HD”, μετά την συγκλονιστική πρεμιέρα της σεζόν με την «Αΐντα», παρουσιάζει το βιβλικό έπος «Σαμψών και Δαλιδά» σε μια νέα εκπληκτική παραγωγή της Met.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
H «Καθημερινή» είναι ο πρώτος και ο μόνος οργανισμός στην Ελλάδα που έγινε δεκτός και συμμετέχει σε μια παγκόσμια κοινοπραξία 120 ειδησεογραφικών οργανισμών
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Την Παρασκευή 19 Οκτωβρίου, το ελληνικό γραφείο του VICE παρουσιάζει στον ANT1 το ντοκιμαντέρ με τίτλο «FYROM: Η Χώρα με το Απαγορευμένο Όνομα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Σημαντικό όφελος αποκομίζει το ελληνικό δημόσιο μέσω των τηλεοπτικών μεταδόσεων των αγώνων της Super League από τη συμφωνία που έχει με τις επτά ΠΑΕ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το πρόγραμμα του νέου τηλεοπτικού σταθμού θα εκπέμπει ζωντανά και θα βρίσκεται κοντά στους τηλεθεατές όλης της Επικράτειας από την Τετάρτη 24 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τις 15 Οκτωβρίου και κάθε μέρα στις 10:30 στο πρόγραμμα του SBC
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Τα «δυνατά χαρτιά» των καναλιών ελεύθερης λήψης και εθνικής εμβέλειας, που διαμορφώνουν το νέο τηλεοπτικό σκηνικό στη χώρα, μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας αδειοδότησης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το νέο πρόγραμμα του SBC ξεκίνησε να προβάλλεται από τη Δευτέρα 8 Οκτωβρίου σε καθημερινή βάση μέσα από τη συχνότητα του ATTICA TV
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εγκρίθηκε από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, επιχορήγηση του ΕΤΕΑΝ Α.Ε. για την εγγυοδοσία δανείων επιχειρήσεων παραγωγής οπτικοακουστικών έργων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Πάνω από 20 νέες πρωτότυπες παραγωγές και συμπαραγωγές έρχονται από τον Οκτώβριο στο COSMOTE HISTORY HD, το μοναδικό ελληνικό κανάλι ντοκιμαντέρ, που έχει ως επίκεντρο την ελληνική ιστορία και μυθολογία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αλλάζει σημαντικά και ρυθμίζεται πιο αυστηρά το τηλεοπτικό περιεχόμενο, με νέα οδηγία που υιοθέτησε το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory