
ΣΚΑΪ: Νέος Οικονομικός Διευθυντής για τον όμιλο
Ο Θοδωρής Κωσταρίδης αναλαμβάνει Οικονομικός Διευθυντής των εταιριών του Ομίλου ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Θοδωρής Κωσταρίδης αναλαμβάνει Οικονομικός Διευθυντής των εταιριών του Ομίλου ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο νέο κεφάλαιο της σειράς American Crime Story, «THE ASSASSINATION OF GIANNI VERSACE: AMERICAN CRIME STORY», κάνει πρεμιέρα την Πέμπτη 18 Ιανουαρίου στις 22:40, αποκλειστικά στο FOX
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈντονη κινητικότητα και σημαντικές επιχειρηματικές κινήσεις καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τον νέο διαγωνισμό
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑναστέλλεται η καθημερινή κυκλοφορία της εφημερίδας «Ελευθερία του Τύπου», η οποία ανήκει στην εταιρεία «Alter Ego».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε το μεσημέρι της Πέμπτης, σε ραδιοφωνική συνέντευξη, για τον διαγωνισμό...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜερικές σκέψεις καθώς μπαίνουμε στην τελική ευθεία για τον διαγωνισμό για τις άδειες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της λίστας πωλήσεων των απογευματινών εφημερίδων, βρέθηκαν την Τετάρτη 27 Δεκεμβρίου τα Νέα, στην πρώτη έκδοση μετά τη γιορτή των Χριστουγέννων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚαι αυτή η σεζόν βρίσκει την εκπομπή «ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΕΛΛΑΔΑ» με τον Γιώργο Παπαδάκη, στην κορυφή της τηλεθέασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί το πρώτο τεύχος του ALLSTAR BASKET για το 2018, με ξεκάθαρο στόχο για τη νέα χρονιά την παρουσία Παναθηναϊκού και Ολυμπιακού στο Final Four της Euroleague στο Βελιγράδι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτος τόσο στο σύνολο του κοινού, όσο και στις ηλικίες 15-44 ήταν ο ΣΚΑΪ για το 2017.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο κλείσιμο της σεζόν 2017-18 βρήκε τον ΑΝΤ1 στην κορυφή της τηλεθέασης, στο κοινό 15-44.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε ανανεωμένη εικόνα κλείνει τα 20 και μπαίνει, αισίως, στα 21 χρόνια κυκλοφορίας του το ημερήσιο Newsletter της αγοράς επικοινωνίας και μάρκετινγκ, BusinessToday.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory