
Οι Nomads κέρδισαν το Τατουάζ την Τρίτη
Στην κορυφή της τηλεθέασης της Τρίτης το reality Nomads στον ΑΝΤΕΝΝΑ, μετά από σκληρή μάχη με το Τατουάζ στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης της Τρίτης το reality Nomads στον ΑΝΤΕΝΝΑ, μετά από σκληρή μάχη με το Τατουάζ στον Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΈτοιμο είναι σε γενικές γραμμές από το ΕΣΡ το σχέδιο προκήρυξης για τις άδειες των τηλεοπτικών καναλιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Λάκης Λαζόπουλος, πρώτος καλεσμένος στο Late Night με τον Γιώργο Λιάγκα, την Τρίτη 24 Οκτωβρίου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης της Κυριακής βρέθηκε το show Ελλάδα έχεις ταλέντο, που προβάλλεται από τον ΣΚΑΪ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ επιστροφή του ΝΒΑ πλησιάζει και οι συνδρομητές της COSMOTE TV, θα έχουν την ευκαιρία να απολαύσουν κάθε στιγμή από το μεγαλύτερο μπασκετικό πρωτάθλημα του πλανήτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην 28.9.2017 συγκροτήθηκε εκ νέου σε σώμα το Διοικητικό Συμβούλιο της ΤΗΛΕΤΥΠΟΣ Α.Ε. όπως ανακοίνωσε η εταιρεία
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς σχολίασε τις δηλώσεις του αναπληρωτή εκπροσώπου Τύπου της Νέας Δημοκρατίας, Κωνσταντίνου Κυρανάκη, σχετικά με το ζήτημα των τηλεοπτικών αδειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕφόδους σε σπίτια και επιχειρήσεις πραγματοποίησαν ελεγκτές του ΣΔΟΕ σε συνεργασία με ελληνικές και ευρωπαϊκές δικαστικές αρχές, για υπόθεση με αφορά τη FIFA και την ανάθεση τηλεοπτικών δικαιωμάτων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Voice» ήταν πρώτο σε τηλεθέαση την Πέμπτη 12 Οκτωβρίου, στο νεανικό κοινό του prime time.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ νέα μεγάλη συμπαραγωγή της ΕΡΤ και της Nova στο NovasportsstoriesHD
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ RealFm «ανοίγει» τα μικρόφωνα και αναδεικνύει τον ακροατή σε πρωταγωνιστή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς να απειληθούν, τα Νέα βρέθηκαν στην πρώτη θέση του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων για την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory