
Real FM: Πρωταγωνιστής ο ακροατής!
Ο RealFm «ανοίγει» τα μικρόφωνα και αναδεικνύει τον ακροατή σε πρωταγωνιστή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ RealFm «ανοίγει» τα μικρόφωνα και αναδεικνύει τον ακροατή σε πρωταγωνιστή!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς να απειληθούν, τα Νέα βρέθηκαν στην πρώτη θέση του πίνακα πωλήσεων απογευματινών εφημερίδων για την Παρασκευή 6 Οκτωβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτη θέση για το Τατουάζ στην τηλεθέαση της Τετάρτης, αφήνοντας πίσω reality και shows που προβλήθηκαν την ίδια ώρα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα αστέρια του ελληνικού βόλεϊ και πόλο έλαμψαν για 15η συνεχόμενη χρονιά στα αθλητικά κανάλια της Nova!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ βαθιά κρίση των ΜΜΕ φέρνει πιο κοντά τις Ενώσεις που εκπροσωπούν τον περιφερειακό, τοπικό και κλαδικό Τύπο της χώρας, αν και η κυβέρνηση φαίνεται να… απουσιάζει.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αγώνας της Εθνικής με το Γιβραλτάρ, για τα προκριματικά του Μουντιάλ, άφησε πίσω του το Τατουάζ και το Nomads, στην τηλεθέαση της Τρίτης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜαζί στην κορυφή του πίνακα τηλεθέασης, χωρίς διαφορές στα ποσοστά, βρέθηκαν τη Δευτέρα το Nomads και το Τατουάζ, που συνέχισαν τη σκληρή μεταξύ τους μάχη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜία απολαυστική συνεργασία πραγματοποιήθηκε μεταξύ της Nova και της σινεφίλ μπύρας Fischer, η οποία εξασφάλισε σημαντική προβολή μέσα από τη χορηγία της αγαπημένης ζώνης «Σινεμά του Κόσμου»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο show στον ΣΚΑΪ, Ελλάδα έχεις ταλέντο, κέρδισε τους τηλεθεατές την Κυριακή και βρέθηκε στην κορυφή του σχετικού πίνακα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤζάμπολ σε EuroLeague με Παναθηναϊκό και Ολυμπιακό και σε Basketball Champions League με ΑΕΚ, ΑΡΗ, ΠΑΟΚ στη Nova.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην ανάληψη δικαιωμάτων της ελληνικής έκδοσης του Elle, ανακοίνωσαν Όμιλος Αττικών Εκδόσεων και η Alpha Editions.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο στις τηλεοπτικές προτιμήσεις το reality του ANTENNA, Nomads την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory