
Πρώτη επιλογή το Nomads την Πέμπτη
Πρώτο στις τηλεοπτικές προτιμήσεις το reality του ANTENNA, Nomads την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο στις τηλεοπτικές προτιμήσεις το reality του ANTENNA, Nomads την Πέμπτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην πρώτη θέση πωλήσεων και με διαφορά από τον δεύτερο, βρέθηκαν τα Νέα τη Δευτέρα 2 Οκτωβρίου, σε ότι αφορά τις απογευματινές εφημερίδες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ Υπουργός ΨΗΠΤΕ ζητά από την Αξιωματική Αντιπολίτευση να ξεκαθαρίσει τη θέση της γύρω από την τέλεση του διαγωνισμού και την καταβολή τιμήματος για την εξασφάλιση άδειας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚάτι μεγάλο έρχεται σύντομα… και δεν αναφερόμαστε στην πολυαναμενόμενη πρεμιέρα του 8ου κύκλου "The Walking Dead".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ψηφιακή επανάσταση και όχι μόνον αλλάζει το δημοσιογραφικό τοπίο, αλλά και ανοίγει νέες ευκαιρίες για τον εξειδικευμένο Τύπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕπέστρεψε στην κορυφή της τηλεθέασης την Τετάρτη το Τατουάζ, έπειτα από σκληρή μάχη με το reality Nomads στον ΑΝΤΕΝΝΑ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Ένωση Ιδιοκτητών Τηλεοπτικών Σταθμών Εθνικής Εμβέλειας (ΕΙΤΗΣΕΕ) και οι τηλεοπτικοί σταθμοί ΣΚΑΪ και Star Channel προσέφυγαν κατά των αποφάσεων που καθορίζουν τον αριθμό των δημοπρατούμενων τηλεοπτικών αδειών και την τιμή εκκίνησης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής Νίκος Παππάς κάλεσε μέσω του Ραδιοφώνου 24/7 τα κόμματα να πάρουν θέση για την προσφυγή των καναλαρχών στο ΣτΕ, οι οποίοι στρέφονται κατά της απόφασης του Εθνικού Συμβουλίου Ραδιοτηλεόρασης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο reality επιβίωσης του ΑΝΤ1, Nomads κέρδισε το τηλεοπτικό κοινό την Τρίτη, στη "μάχη" που έδωσε με το Το Τατουάζ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην Παρασκευή 6 Οκτωβρίου, στη 01.00 μετά τα μεσάνυχτα, το ελληνικό γραφείο του VICEπαρουσιάζει στον ANT1, το ντοκιμαντέρ με τίτλο «ΣΑΡΩΝΙΚΟΣ SOS»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από την Τετάρτη (4/10) το τεύχος Οκτωβρίου του περιοδικού AllStar Basket, στο οποίο δεσπόζει ο μεγάλος, αναλυτικός κι επίσημος οδηγός της Stoiximan.gr Basket League για τη σεζόν 2017-2018.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αποφάσισε η ΓΣ της ΕΔΙΠΤ για την κατάργηση του ειδικού μειωμένου τιμολογίου για την διακίνηση μέσω ΕΛΤΑ των 400 πρώτων αντιτύπων ανά έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory