
Ο Sport24 Radio 103,3 παίζει όλο και πιο δυνατά
Ο αθλητικός ραδιοσταθμός Sport24 Radio 103,3 συνεχίζει την ανοδική του πορεία σημειώνοντας νέο ρεκόρ ημερήσιας ακροαματικότητας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ αθλητικός ραδιοσταθμός Sport24 Radio 103,3 συνεχίζει την ανοδική του πορεία σημειώνοντας νέο ρεκόρ ημερήσιας ακροαματικότητας!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo κορυφαίο νεανικό κανάλι για αγώνες gaming διεθνώς, GINX eSPORTS, κάνει πρεμιέρα στην COSMOTE TV, την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό τις 23 Νοεμβρίου και κάθε Πέμπτη η «δημοκρατία» θα κυκλοφορεί με το νέο ειδικό ένθετο «Η υγεία μου».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυνάντηση ΓΓ Ενημέρωσης και Επικοινωνίας με αντιπροσωπεία της κινεζικής Υπηρεσίας Τύπου, Εκδόσεων, Ραδιοφώνου, Κινηματογράφου και Τηλεόρασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρωτοβουλίας «Work Your Master», το Ευρωπαϊκό Ινστιτούτο Επικοινωνίας δίνει την ευκαιρία σε μεταπτυχιακούς φοιτητές να καλύψουν τα έξοδα των σπουδών τους, μέσω της ανάθεσης «Άσκησης» (Internship) σε συνεργαζόμενο Όμιλο Επικοινωνίας, με αντικείμενο σχετικό με τις σπουδές του υποψηφίου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρωτοβουλία του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Επικοινωνίας και του Γραφείου του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, για Δημοσιογράφους και Πολίτες
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΧωρίς αντίπαλο έπαιξαν τη Δευτέρα 13 Νοεμβρίου τα Νέα στις πωλήσεις απογευματινών εφημερίδων, με 16.280 φύλλα και αύξηση 4% σε σύγκριση με την προηγούμενη έκδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ ΑΕΜΑΡ τοποθετείται με αφορμή καταγγελίες για την ακρίβεια των μετρήσεών της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜην χάσετε την Κυριακή 19/11 και τη Δευτέρα 20/11 τα πάντα για τον αγώνα προς τιμή του ανθρώπου που άλλαξε τον ρου της ιστορίας του ΟΦΗ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΞεκινά νέα διαδικασία due diligence. Ο Ed Hall αναλαμβάνει το μάνατζμεντ
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑTo Netwix.gr και το VICE επιστρέφουν με το “+ΟΙΚΙΕΣ BY VICE”.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη ματαίωση του διαγωνισμού με αντικείμενο την επιλογή αναδόχου για την παροχή των υπηρεσιών μέτρησης και καταγραφής τηλεθέασης προγραμμάτων τριών σταθμών, αποφάσισε το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΡΤ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory