
Απτόητο στον κορυφή το Τατουάζ την Τρίτη
Πρώτο με διαφορά και την Τρίτη το Τατουάζ στον πίνακα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρώτο με διαφορά και την Τρίτη το Τατουάζ στον πίνακα της τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο νησί Palawan των Φιλιππίνων, 12 βδομάδες, 21 παίκτες χωρισμένοι σε 3 ομάδες, 3 περιοχές διαμονής...
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης της Δευτέρας βρέθηκε η σειρά Το Τατουάζ στον Alpha, χωρίς να συναντήσει ιδιαίτερη αντίσταση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετά από μία πολύ επιτυχημένη σεζόν, ο Όμιλος ΑΝΤΕΝΝΑ, παρουσιάζει για 7η συνεχόμενη χρονιά, το βραβευμένο πρόγραμμα “The Met: Live in HD” της Metropolitan Opera της Νέας Υόρκης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ελληνικός κινηματογράφος μονοπώλησε το ενδιαφέρον την Κυριακή στις τηλεοπτικές προτιμήσεις με την ταινία του Alpha, "Περάστε την πρώτη του μηνός", να αναδεικνύεται οριακά πρώτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Star Channel ανακοίνωσε το πρόγραμμα της νέας σεζόν, καθώς και το νέο του λογότυπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ«Ο ΕΔΟΕΑΠ πρέπει να στηριχθεί με πόρους που θα προκύψουν από συμφωνία εργοδοτών - εργαζομένων» τόνισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς, που συναντήθηκε σήμερα με τις ενώσεις εργαζομένων στον Τύπο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO Ρυθμός 949 σκαρφάλωσε στην τριάδα της ακροαματικότητας σύμφωνα με τις τελευταίες επίσημες μετρήσεις της Focus-Bari για λογαριασμό της AEMAΡ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Σόι σου ανέβηκε στην κορυφή της τηλεθέασης την Πέμπτη, αφήνοντας πίσω του τη Μουρμούρα. Κυρίαρχες οι σειρές του Alpha.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΠρεμιέρα στην COSMΟΤΕ TV κάνουν την 1η Οκτωβρίου το Food Network και το Fine Living, κορυφαία κανάλια παγκοσμίως για τη μαγειρική και το lifestyle.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑντιπροσωπείες του CCTV και της CRI είχαν συναντήσεις με τον Λευτέρη Κρέτσο και στελέχη της ΕΡΤ, προκειμένου να συζητήσουν τη διεύρυνση του πεδίου συνεργασίας Ελλάδας –Κίνας στον ραδιοτηλεοπτικό τομέα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ26 διακρίσεις για τις σειρές και τα ντοκιμαντέρ που προβάλλονται στη Nova στα 69α Βραβεία EMMY
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory