
SBC This Morning: Η ενημέρωση που θα γίνει η νέα σας συνήθεια
Στον παλμό των εξελίξεων, με ενημέρωση για όσα συμβαίνουν σε πραγματικό χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον παλμό των εξελίξεων, με ενημέρωση για όσα συμβαίνουν σε πραγματικό χρόνο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε την ανακοίνωση ενός εντυπωσιακού προγράμματος για το 2017 – 2018, το Discovery Networks επιβεβαίωσε τη σταθερή δέσμευσή του προς το ελληνικό κοινό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο «Year Million», η νέα σειρά-ντοκιμαντέρ του National Geographic, κάνει πρεμιέρα την Κυριακή 24 Σεπτεμβρίου, στις 21:00
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ΣΚΑΙ προχωρά στην αναδιοργάνωση του ενημερωτικού τομέα προκειμένου να συνεχίσει την ανοδική πορεία και τα επόμενα χρόνια.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτο πλαίσιο της πρεμιέρας της νέας καθημερινής αισθηματικής κομεντί «Παρθένα Ζωή», ο ΑΝΤ1 μαζί με ηθοποιούς και συντελεστές της σειράς, συναντήθηκαν με τα media σε μεσημεριανό brunch, την Κυριακή 17 Σεπτεμβρίου, στο Artisanal, στην Κηφισιά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυστηρή προειδοποίηση προς τους εκδότες ότι θα διεξαχθεί πλήρης έλεγχος για τις συνθήκες χρεοκοπίας του πρακτορείου διακίνησης εντύπων «Ευρώπη»
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δήλωσε ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς κατά τη συμμετοχή του στο forum «Global Progress (Παγκόσμια Πρόοδος) 2017» του Καναδά.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜια καθημερινή εκπομπή αφιερωμένη στα καίρια ζητήματα που απασχολούν και επιβαρύνουν την καθημερινότητα μας, στο πρόγραμμα του SBC.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑDeal για την διάθεση των καναλιών Novasport μέσω πλατφορμών ΙPTV. Ισχυροποίηση για Nova & Forthnet.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑO ANT1 προσκαλεί τους τηλεθεατές στην πρώτη μεγάλη έναρξη για τη σεζόν, τη Δευτέρα 18 Σεπτεμβρίου, όχι με μία αλλά με τέσσερις πρεμιέρες που τα έχουν όλα!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤο Έθνος κυκλοφορεί ξανά το Σάββατο 16 Σεπτεμβρίου στα περίπτερα, μετά την ανάληψη του management από την 24MEDIA.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory