Ελληνικός 93,2: Διαγωνισμός με δώρο μια κουζίνα
Ο Ελληνικός 93,2 και η τεχνική εταιρία KCR Κουτρουμπάνος κάνουν δώρο μια κουζίνα σε έναν τυχερό ακροατή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Ελληνικός 93,2 και η τεχνική εταιρία KCR Κουτρουμπάνος κάνουν δώρο μια κουζίνα σε έναν τυχερό ακροατή.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το Epsilon TV ανακοινώνει την απόκτηση των αποκλειστικών δικαιωμάτων μετάδοσης σε Ελλάδα και Κύπρο του προσεχούς φιλικού αγώνα της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Κυκλοφορεί το τεύχος Μαΐου του περιοδικού AllStar Basket, που τόσο στο εξώφυλλό του όσο και με ξεχωριστό αφιέρωμα, καλύπτει το θρίαμβο της ΑΕΚ στο Final Four του Basketball Champions League.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τη Δευτέρα 7 Μαΐου το Ραδιόφωνο 24/7 εκπέμπει με νέο, ανανεωμένο πρόγραμμα στους 88,6.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Εύσημα από τη FIBA στη Nova για τα δύο χρόνια στήριξης της διοργάνωσης και της εξαιρετικής παραγωγής του τηλεοπτικού σήματος του Final Four σε όλο τον κόσμο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Από τη Δευτέρα 7 Μαΐου, ο Καιρός έχει ονοματεπώνυμο. Ο μετεωρολόγος Θοδωρής Κολυδάς εντάσσεται στο Ραδιόφωνο 24/7 και στο News247.gr.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Αυτή τη σεζόν, έρχεται στον ΑΝΤ1, το Game of Love, ένα ερωτικό παιχνίδι, όπου όλα επιτρέπονται και όλα ανατρέπονται.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Όμιλος επιχειρήσεων Πολίτη τιμά για μία ακόμη χρονιά την μνήμη του ιδρυτή του Γιώργου Πολίτη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο τηλεοπτικός σταθμός Epsilon TV ανακοινώνει την ανανέωση της συνεργασίας του με την καταξιωμένη δημοσιογράφο και παρουσιάστρια, Φαίη Μαυραγάνη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Το ελληνικό επιχειρείν βρίσκεται στο επίκεντρο της νέας εκπομπής του SBC με τίτλο Β2Β.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Δημιουργία των πολυτελών εκδόσεων της διοργάνωσης
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Ο Υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, τοποθετήθηκε με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ελευθερίας του Τύπου
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
Η μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory