
Χωρίς πρόβλημα και η Τρίτη για το Survivor
Στην κορυφή της τηλεθέασης και την Τρίτη το Survivor, το οποίο είδε τους "ανταγωνιστές" να ακολουθούν απο μεγάλη απόσταση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτην κορυφή της τηλεθέασης και την Τρίτη το Survivor, το οποίο είδε τους "ανταγωνιστές" να ακολουθούν απο μεγάλη απόσταση!
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τη Δημόσια Ραδιοτηλεόραση, ο αριθμός των αδειών ιδιωτικών καναλιών δεν μπορεί να ξεπεράσει τις έξι.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέες αιχμές κατά του ΕΣΡ άφησε ο Νίκος Παππάς, όταν ρωτήθηκε για το ζήτημα της αδειοδότησης των τηλεοπτικών καναλιών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ ιδιοκτήτης της Πήγασος τοποθετείται για την πώληση του μεριδίου του στην Τηλέτυπος και πετάει το γάντι στους υπόλοιπους μετόχους της ιδιοκτήτριας εταιρείας του Mega.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤην πορεία κορυφής συνέχισε και τη Δευτέρα το Survivor, το οποίο βρέθηκε με άνεση στην πρώτη θέση του πίνακα τηλεθέασης.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσα σε μία πολύ ζεστή ατμόσφαιρα και με ένα πολύ καλό πάνελ παρουσιάστηκε το νέο βιβλίο της Κατερίνας Τσεμπερλίδου με τίτλο: «Οι Ελληνίδες είναι θεές» στον «ΙΑΝΟ».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρουν κύκλοι του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής προς το ΕΣΡ για τον διαγωνισμό.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟύτε ο μεγάλος τελικός της Euroleague, ανάμεσα σε Ολυμπιακό και Φενέρ, κατάφερε να προσπεράσει το Survivor, στον πίνακα τηλεθέασης της Κυριακής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία από το πρακτορείο διανομής Τύπου, Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τηλέτυπος ανακοίνωσε ότι την 28.4.2017 περιήλθε στο Διοικητικό Συμβούλιο η παραίτηση του μέλους ΔΣ Παναγιώτη Ψυχάρη, καθώς και του Προέδρου Σταύρου Ψυχάρη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣε εταιρεία συμφερόντων του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη μεταβιβάστηκε ποσοστό 20% της "Τηλέτυπος Α.Ε.” (Mega Channel), από το συνολικά 32,73% που κατείχε η Πήγασος Εκδοτική, συμφερόντων του ομίλου Μπόμπολα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑυτή η άποψη προέκυψε στη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, με την παρουσία εκπροσώπων της ΕΕΤΤ, της ΕΡΤ, της Digea και του καθηγητή του ΕΜΠ, Χρήστου Καψάλη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory