Επιστρέφουν τα «Αποκαλυπτικά» στο E TV!
Από το Σάββατο και κάθε Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι, στους τηλεοπτικούς δέκτες του E TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΑπό το Σάββατο και κάθε Σάββατο και Κυριακή μεσημέρι, στους τηλεοπτικούς δέκτες του E TV.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι ανέφερε για τις τηλεοπτικές άδειες αλλά και την ΕΡΤ η υποψήφια βουλευτής της ΝΔ, Σοφία Βούλτεψη.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι αναφέρει η κοινή απόφαση των υπουργών Εσωτερικών και Επικρατείας της υπηρεσιακής κυβέρνησης για το ποσό των 6,25 εκατ. ευρώ.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΝέα προσθήκη στο δημοσιογραφικό δυναμικό του αθλητικού ραδιοφώνου της 24Media.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΟ γνωστός δημιογράφος εντάσσεται στο δυναμικό του ραδιοφωνικού σταθμού, που παρουσιάζει το νέο του πρόγραμμα.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον ΟΤΕ TV οι αγώνες της Εθνικής Ελλάδας σε ποδόσφαιρο & μπάσκετ για τα European Qualifiers & το Eurobasket 2015.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕιδικό αφιέρωμα στη μεγάλη διοργάνωση και συνέντευξη του Αντετοκούνμπο στο τεύχος Σεπτεμβρίου που κυκλοφορεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜετατόπιση του media planning από τη UM στη Starcom για την αγορά των Ηνωμένων Πολιτειών.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Carat ενίσχυσε την παγκόσμια ομάδα της με την προσθήκη του James Harris από την AOL, προκειμένου να αναλάβει καθήκοντα chief digital officer.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι δείχνουν οι δημοσιευμένοι ισολογισμοί των 5 μεγαλύτερων τηλεοπτικών σταθμών για το 2014, όπως τους ανέλυσε η Direction Business Reports.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Weber Shandwick αφομοιώνει την efrata η οποία, ενώ διατηρεί τη νομική της μορφή, παραχωρεί το σύνολο των πελατών της στην εταιρεία του McCann Group
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΔιευκρινίσεις για την αποζημίωση που ζητούν οι καναλάρχες από τα κόμματα για τον τηλεοπτικό χρόνο που θα τους παραχωρηθεί.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory