To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πετυχημένο το πείραμα του Alpha TV

Πετυχημένο το πείραμα του Alpha TV
Πετυχημένο το πείραμα του Alpha TV

Το 2010 η τηλεθέαση του Alpha ενισχύθηκε, αγγίζοντας το 13,8% και το 15,6% στο σύνολο ημέρας και στο prime time αντιστοίχως, στο κοινό 15-44. Η θετική τάση ισχυροποιήθηκε περαιτέρω το α’ δίμηνο του 2011, με την τηλεθέαση να κυμαίνεται κατά μέσο όρο στο 15,5% για το σύνολο ημέρας και στο 17,5% για το prime time.

Σχολιάζοντας τα θετικά αποτελέσματα του Alpha, o κ. Mainusch υπογράμμισε τέσσερις καθοριστικούς παράγοντες επιτυχίας: 1) Συνειδητές στρατηγικές επιλογές, όπως η απόφαση να μετακινηθεί το Δελτίο Ειδήσεων του Alpha στη ζώνη των 7μ.μ., καθώς και η απόφαση για την υιοθέτηση οριζόντιου έναντι κάθετου προγραμματισμού, με την τοποθέτηση καθημερινού προγράμματος στη ζώνη των 9 μ.μ. (Big Brother). 2) Νέα τυπολογία προγραμμάτων, όπως οι «Οικογενειακές Ιστορίες», που βασίζεται στη λογική του scripted reality. 3) Αγαπημένες εκπομπές που επέστρεψαν («Chart*Show – Your Countdown», «Greek Idol») και 4) Επιτυχημένες εκπομπές με σταθερά μεγάλο κοινό («Κάτι Ψήνεται», «Πάμε Πακέτο», «Εφιάλτης! στην Κουζίνα»).

Ο Alpha προτίθεται να προβάλλει νέες εκπομπές όπως «Άννα Βίσση. Όσο Έχω Φωνή», «Botrini’s Project», «Sunshine Girls», «Formula 1» κ.ά.