To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Πολυσυλλεκτικά και οικονομικά…

Πολυσυλλεκτικά και οικονομικά…

Γράφει η ΜΑΡΙΑ ΖΑΡΙΦΗ

Ωστόσο, το κανάλι, με δεδομένη την πολυετή πρωτοκαθεδρία του τόσο στις μετρήσεις
τηλεθέασης όσο και σε διαφημιστικά έσοδα, φαίνεται πως κινήθηκε λελογισμένα, κάνοντας «άνοιγμα» σε τυπολογίες προγράμματος και πρόσωπα, με προέλευση από τον αφρό της «εμπορικής» ΤV, επιχειρώντας ταυτόχρονα να διατηρήσει και τα «κεκτημένα» του στο χώρο του «ποιοτικού» προγράμματος και των «νεανικών δυναμικών κοινών» 15-44. Η προσπάθεια να διατηρηθούν οι ισορροπίες και να κερδηθούν νέα μαζικά κοινά εμφανής, σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία, μάλιστα, καθώς οι εκτιμήσεις για την πορεία των διαφημιστικών εσόδων τη νέα τηλεοπτική σεζόν «δείχνουν» πως η κατάσταση θα είναι ελαφρώς δυσμενέστερη και στην καλύτερη των περιπτώσεων στάσιμη και το α’ εξάμηνο του 2011…

Κάθε «κεφάλι» νέου τηλεθεατή που θα προσελκυσθεί στη δεδομένη συγκυρία από το πρό-
γραμμα του Mega μετρά πολύ, καθώς η αναζήτηση νέων «πολύ μαζικών κοινών», ανεξαρτήτως «ποιοτικών χαρακτηριστικών», είναι επιτακτική ανάγκη για την προσέλκυση και του τελευταίου διαφημιστικού «μονόλεπτου».

Η ψυχαγωγία

«Το Mega βάζει τρία μεγάλα στοιχήματα…Εμπλουτίζει το πρόγραμμα με νέου τύπου ψυχαγωγικές εκπομπές. Επιχειρεί ανανέωση σε πρόσωπα - με νέους σεναριογράφους, ηθοποιούς και παρουσιαστές. Επιμένει στην παραγωγή ποιοτικών ελληνικών σειρών. Σε μια δύσκολη οικονομικά χρονιά, που και η τηλεόραση πλήττεται πολλαπλά, το Mega είναι το μόνο κανάλι που μπορεί να εκπληρώσει υποσχέσεις για πλήρες, πλούσιο πρόγραμμα, με παραγωγές υψηλών προδιαγραφών, κάτι στο οποίο έχει συνηθίσει τους τηλεθεατές του ούτως ή άλλως. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που με τη στήριξη όλων στο κανάλι, μπορούμε να κρατάμε την ποιότητα που επιθυμούμε, αλλά και να καλύπτουμε όλες τις τυπολογίες που χωράνε στο πρόγραμμα, του πλέον πολυσυλλεκτικού και μαζικού καναλιού της χώρας. Όλα γίνονται για όλους και όλα γίνονται Mega mou», σημειώνει χαρακτηριστικά ο διευθυντής προγράμματος του Mega, Πέτρος Μπούτος, στο σημείωμά του που συνόδευε την παρουσίαση του προγράμματος.
Το πιο «καυτό χαρτί» ελληνικής παραγωγής, και μάλιστα με προδιαγραφές να κάνει καριέρα και σε άλλους ευρωπαϊκούς σταθμούς, καθώς στηρίζεται σε ένα πασίγνωστο ευρωπαϊκό best seller της Βρετανίδας Βικτόριας Χίσλοπ, είναι το «Νησί», ενώ στο παιχνίδι μπαίνουν και τρεις νέες ελληνικές σειρές, «Η γενιά των 592 ευρώ», οι «Κούκλες» και το «Ουκ αν λάβοις παρά του μη έχοντος», η πρώτη ελληνική σειρά animation.
Οι νέες ψυχαγωγικές εκπομπές είναι: «Πρωινό mou», «Just the two of us», «Master Chef», «Money Drop», «uMan», «Food and the city» και «Κηπουροί του Mega».

Η ενημέρωση

«Ομάδα που κερδίζει δεν αλλάζει» -κι έτσι ακριβώς συμβαίνει και με τον τομέα ενημέρωσης του Mega, όχι μόνο σε ό,τι αφορά τα πρόσωπα και τη δομή του κεντρικού δελτίου ειδήσεων του σταθμού, αλλά και τις υπόλοιπες εκπομπές του τομέα ενημέρωσης, που μένουν ως έχουν: «Ανατροπή» με τον Γιάννη Πρετεντέρη, «Έρευνα» με τον Παύλο Τσίμα, «Πρωταγωνιστές» με τον Σταύρο Θεοδωράκη, «Εμπόλεμη zώνη» με τον Σωτήρη Δανέζη, καθημερινά «Κοινωνία ώρα Mega» με τον Γιώργο Οικονομέα και τον Δημήτρη Καμπουράκη και «Mega Σαββατοκύριακο» με τον Μανόλη Αναγνωστάκη και τον Ιορδάνη Χασαπόπουλο. Σε ό,τι αφορά το αθλητικό πρόγραμμα του Mega, κι εδώ οι «σταθερές» είναι δύο: Champion’s League κάθε Τρίτη και όλοι οι αγώνες της Εθνικής στο ποδόσφαιρο, για τα προκριματικά του Euro 2012 και του Mundial, μέχρι και το 2014.