Κυριακάτικη: Ξεπέρασε κάθε προσδοκία η "πρεμιέρα"
Με πωλήσεις πάνω από τις 7.100 φύλλα το νέο εκδοτικό βήμα του ομίλου της FMVoice, η "Κυριακάτικη" ξεκίνησε εντυπωσιακά το ταξίδι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε πωλήσεις πάνω από τις 7.100 φύλλα το νέο εκδοτικό βήμα του ομίλου της FMVoice, η "Κυριακάτικη" ξεκίνησε εντυπωσιακά το ταξίδι του.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτον έλεγχο του επιχειρηματία Ιβάν Σαββίδη περνά - σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες από τραπεζικές πηγές - ο εκδοτικός Όμιλος «Πήγασος» της οικογένειας Μπόμπολα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτάση αναμονής τηρεί ο Φώτης Μπόμπολας, καθώς η πλευρά του Ιβάν Σαββίδη δεν έχει επισημοποιήσει ακόμα την πρότασή της.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣυγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ένωσης Ιδιοκτητών Εφημερίδων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚρίσιμη είναι η σημερινή ημέρα για την τύχη των Πήγασος και Τηλέτυπος, καθώς λήγει η προθεσμία που είχε ο Ιβάν Σαββίδης για να καταθέσει πρόταση εισόδου του, ως στρατηγικού επενδυτή, στο μετοχικό κεφάλαιο της Πήγασος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣύμφωνα με τα στοιχεία που εξέδωσε το πρακτορείο διανομής Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε άρθρο τους που δημοσιεύεται στο in.gr, οι εργαζόμενοι του Δημοσιογραφικού Οργανισμού Λαμπράκη αναφέρονται στα σχέδια στραγγαλισμού του Ομίλου που διακινούνται τις τελευταίες ημέρες.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξαν τα στοιχεία από το πρακτορείο Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε λόγια φορτισμένα συναισθηματικά ο Σταύρος Ψυχάρης αποχαιρέτησε στο κυριακάτικο φύλλο της εφημερίδας «Το Βήμα» τους αναγνώστες. Χωρίς το όνομά του η ταυτότητα των Νέων της Δευτέρας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤι έδειξαν τα στοιχεία που παρουσίασε το πρακτορείο διανομής Άργος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜε τον πλέον επίσημο τρόπο διαψεύδει η εταιρία Chipita, τις φήμες που την θέλουν να εξαγοράζει τον Δημοσιογραφικό Οργανισμό Λαμπράκη (ΔΟΛ).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚυκλοφορεί από την Τετάρτη 5 Απριλίου το νέο τεύχος του περιοδικού ALLSTAR BASKET, το οποίο προετοιμάζεται για τα playoff της Euroleague.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory