To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ringier: Είσοδος στην ελληνική αγορά media

Ringier: Είσοδος στην ελληνική αγορά media

Ο Όμιλος Ringier Sports Media Group (RSMG) ανακοίνωσε πως επεκτείνεται στην ελληνική αγορά λανσάροντας το sportal.gr, που σε ανακοίνωση του περιγράφει ως μια  ψηφιακή αθλητική πλατφόρμα η οποία προσφέρει στους Έλληνες φιλάθλους μία εμπειρία τελευταίας τεχνολογίας, με βίντεο, σχολιασμό, ανάλυση, συνεντεύξεις, στατιστικά και live scores.


Η ψηφιακή πλατφόρμα είναι βασισμένη στη στρατηγική εξειδίκευση και την τεχνολογία της RSMG, η οποία μετά τη συγχώνευση τον Μάϊο του 2022, περιλαμβάνει πλέον το Sports Media group της Βουλγαρίας με τα Sportal.bg και Sportal365, το Gazeta Sporturilor (GSP.ro) στη Ρουμανία, το Sportal.rs στη Σερβία, το Sportal.hu στην Ουγγαρία, το Sport.sk στη Σλοβακία και το Pulse Sport στην Αφρική, σε συνδυασμό με μια στρατηγική συνεργασία με τον παγκόσμιο ηγέτη του χώρου, το Livescore Group. Ο μεσοπρόθεσμος στόχος της RSMG είναι να καταστήσει το Sportal.gr μια ηγέτιδα δύναμη στην ελληνική αγορά των αθλητικών μέσων ενημέρωσης. Το Sportal.gr είναι τεχνολογικά βασισμένο στο σύστημα διαχείρισης περιεχομένου Sportal365 και προσαρμοσμένο, ως προς το σχεδιασμό και την εμπειρία χρήστη, στα πρότυπα των gsp.ro, sportal.rs και sportal.hu.


Managing Director του sportal.gr θα είναι Χρήστος Χρήστου, πρώην General Manager του Sportdog και διαδρομή στις Media Diversity P.C , TNC Digital Media Group, TDG (ThinkDigital Group), Hubert Burda Media και Atticamedia Βulgaria. Όπως αναφέρεται στην σχετική ανακοίνωση «μαζί με κορυφαία ονόματα της ελληνικής αθλητικής δημοσιογραφίας, πολύπειρους αρχισυντάκτες και μια γεμάτη κίνητρο νέα ομάδα 25 συντακτών, έχει στόχο να φέρει το Sportal.gr στην ελίτ της ελληνικής αγοράς αθλητικών μέσων ενημέρωσης». Ο ίδιος δήλωσε σχετικά «Είμαι ενθουσιασμένος που η  RSMG εισέρχεται στην ελληνική αγορά μ’ ένα στρατηγικό όραμα τόσο για τα αθλητικά μέσα ενημέρωσης γενικότερα, όσο και ειδικότερα  για το Sportal.gr. Η RSMG παράγει υψηλού επιπέδου αθλητική δημοσιογραφία, έχοντας εμπειρία στα media σε συνδυασμό με τεχνολογικά προηγμένες εκδοτικές λύσεις. Αυτό, σε συνδυασμό με τη συστηματική και ποιοτική παραγωγή αθλητικού περιεχομένου, θα μετατρέψει το Sportal.gr στην κορυφαία ψηφιακή δύναμη και σε έναν πολύτιμο συνεργάτη για όσους διαφημίζονται μέσα από το χώρο του αθλητισμού. Η Ελλάδα είναι μία χώρα με πλούσια αθλητική παράδοση και μεγάλη όσο και παθιασμένη με τον αθλητισμό βάση φιλάθλων. Έχουμε υψηλό κίνητρο ώστε να καταστήσουμε το Sportal.gr ως το νέο μεγάλο όνομα, σ΄ ένα  άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον, φτάνοντας στις υψηλότερες θέσεις ανάμεσα στα αθλητικά μέσα ενημέρωσης της χώρας. Το Sportal.gr, σε συνδυασμό και με τις υπόλοιπες οκτώ πλατφόρμες, που ανήκουν στην RSMG, θα προσφέρει πρωτοποριακές και δημιουργικές λύσεις στους τομείς του μάρκετινγκ και της διαφήμισης σε κάθε ξεχωριστή εταιρία και διαφορετικά κοινά».


Διευθυντής του sportal στην Ελλάδα είναι ο Σωτήρης Κωσταβάρας ο οποίος δήλωσε: «Το Sportal.gr δεν έρχεται να προστεθεί απλώς στην αλυσίδα των πολλών αθλητικών websites που υπάρχουν στη χώρα, αλλά να κάνει τη διαφορά! Σκοπός του είναι να επιστρέψει  στον φίλαθλο τη χαμένη χαρά των σπορ και να του δώσει, μέσω κορυφαίας τεχνολογίας, την κάθε πληροφορία, που θα τον κάνει να αντιλαμβάνεται καλύτερα το άθλημα που αγαπά. Μια πραγματικά ανεξάρτητη δημοσιογραφική φωνή, με ευρωπαϊκή αύρα και οπτική, που φιλοδοξεί να προβάλει και να αναδείξει, επιτέλους, τη φωτεινή πλευρά του δρόμου!».



Με οκτώ brand names κι ακόμα περισσότερα να έρχονται, η RSMG φτάνει σε πάνω από 30 εκατομμύρια φιλάθλους κάθε μήνα, από την Κεντρική Ευρώπη μέχρι τη Δυτική Αφρική. Ιδρύθηκε το καλοκαίρι του 2022, ως θυγατρική της Ελβετικής Ringier AG, μιας οικογενειακής εταιρίας μέσων ενημέρωσης και τεχνολογίας, που υφίσταται εδώ και 190 χρόνια, από το 1833. Η ελληνική θυγατρική RINGIER SPORTS MEDIA ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Ι.Κ.Ε. ιδρύθηκε στις 19 Απριλίου 2022 με μετοχικό κεφάλαιο 300.000 ευρώ και μοναδικό μέτοχο τον κολοσσό Ringier AG.

Ο ελβετικός όμιλος διαθέτει περισσότερες από 130 θυγατρικές σε Ευρώπη και Αφρική, που δραστηριοποιούνται στον χώρο των εντύπων, των digital media, του ραδιοφώνου, των υπηρεσιών εισιτηρίων και του ηλεκτρονικού εμπορίου. Επίσης λειτουργεί online marketplaces για τις αγορές αυτοκίνητων, real estate, εργασίας και άλλα. O τζίρος του Ομίλου το 2021 ανήλθε σε 965,3 εκατ. ελβετικά φράγκα (περίπου 962 εκατ. ευρώ).