To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Σε ψηφιακό περιβάλλον αλλά πάντα διαδραστικό το11ο Πανελλήνιο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων

Σε ψηφιακό περιβάλλον αλλά πάντα διαδραστικό το11ο Πανελλήνιο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων

Εξέχοντες ομιλητές και οι συμμετέχοντες ανταλλάσσουν απόψεις στο υβριδικό 11ο Πανελλήνιο Ετήσιο Συνέδριο Πωλήσεων του Ινστιτούτου Πωλήσεων Ελλάδος – ΙΠΕ που θα διεξαχθεί στις 10 Δεκεμβρίου 2020, προσομοιάζοντας τηλεοπτική εκπομπή που θα περιλαμβάνει παρουσιάσεις, συνεντεύξεις, πάνελ συζήτησης, παρεμβάσεις εξ αποστάσεως και φυσικά ερωτήσεις και σχόλια των ακροατών.

Με τη βεβαιότητα πλέον ότι ζούμε μια περίοδο της παγκόσμιας Ιστορίας με πολλαπλές αλλά και ιδιαιτέρως ενδιαφέρουσες επιπτώσεις, η φετινή θεματολογία ακολουθεί τις επιταγές της αγοράς -προβληματισμούς, υπό διαμόρφωση τάσεις, σχέδια αναδιοργάνωσης, νέα πραγματικότητα-
βάζει στο επίκεντρο και πάνω από όλα τον άνθρωπο πίσω από το στέλεχος πωλήσεων.

Έτσι, η θεματολογία αναπτύσσεται σε τρεις άξονες και απολύτως ανθρωποκεντρικά και ομιλητές εξέχοντα στελέχη της αγοράς που θα μοιραστούν τις απόψεις τους, θα συνθέσουν το παζλ της επόμενης ημέρας στον κλάδο των πωλήσεων και θα απαντήσουν σε ερωτήσεις των συμμετεχόντων.

Ι. «Μαθήματα» από αυτά που άλλαξαν το σήμερα και διαμορφώνουν τον κόσμο του αύριο

-Τι είναι αυτό που πρέπει να κρατήσουμε και τι αυτό που πρέπει να αφήσουμε πίσω μας;
-Αναπτύξαμε «αντισώματα» για αντιμετώπιση παρόμοιων καταστάσεων στο μέλλον;
-Ποιες ήταν οι πιο επιτυχημένες επιχειρηματικές κινήσεις και ποιες όχι;
-Ποια η στρατηγική της επόμενης ημέρας;

ΙΙ. Ο «άνθρωπος» πίσω από το στέλεχος πωλήσεων

-Πώς διαχειριζόμαστε την αλλαγή στην καθημερινότητα της εργασίας
-Πώς διαχειριζόμαστε τι επιπτώσεις της αλλαγής;
-Πώς παραμένουμε ηγέτες της ομάδας εξ αποστάσεως;
-Ποιο είναι το επιτυχημένο «υβριδικό» μοντέλο του στελέχους πωλήσεων;

ΙΙΙ. Οι τάσεις στους καταναλωτές και τις αγορές

-Πώς διαχειριζόμαστε τις αλλαγές στην καταναλωτική συμπεριφορά;
-Ποιοι και πώς διαμορφώνουν τις τάσεις στους επιμέρους κλάδους;
-Ποια προϊόντα/υπηρεσίες χάνουν τα «σκήπτρα» των πωλήσεων και ποια παίρνουν θέση στο βάθρο;
-Ο πελάτης είναι πάντα ο «βασιλιάς», αλλά με ποιο τρόπο παραμένουμε κοντά του;

Συντονιστείτε... το συνέδριο των πωλήσεων στην οθόνη σας!