Συγχωνεύονται MediaMonks και Jam3

O Martin Sorrell συνεχίζει να προσθέτει νέα digital marketing agencies στο ταχύτατα αναπτυσσόμενο S4 Capital ρόστερ. Και την τελευταία του προσθήκη την βρήκε στο Τορόντο.
Η S4 ανακοίνωσε πως η digital design και experience agency Jam3 θα συγχωνευτεί με τη MediaMonks, την digital creative production εταιρεία που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της S4 από το 2018.
O Sorrell λανσάρισε την S4 με μία πολύ δυναμική πρωτίστως digital φιλοσοφία, υποστηρίζοντας πως έχτιζε μία digital agency πλατφόρμα για μια «νέα εποχή, νέα περίοδο» για την οποία τα παραδοσιακά agency δεν είναι φτιαγμένα. «Η Jam3 είναι άλλο ένα βήμα-κλειδί για να αδράξουμε την επόμενη δεκαετία», δήλωσε ο Sorrell.
«Το creativity που βασίζεται στα δεδομένα είναι στην καρδιά όσων προσφέρουμε και η φήμη, το ταλέντο και η βάση πελατών της Jam3 είναι ασυνα-γώνιστα». Τα νέα κατάφθασαν την ώρα που η S4 ανακοίνωνε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020, με αυξημένα, σε like for like επίπεδο, έσοδα κατά 15.2%, φτάνοντας τα 342,7 εκατομμύρια λίρες και ακαθάριστα κέρδη 295,2 εκατομμύρια λίρες, αυξημένα κατά 19,4%.
Η Jam3 ιδρύθηκε το 2004 από τους Mark McQuillan, Adrian Belina και Pablo Vio. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, και χάρη σε δουλειές όπως η ψηφιακή εμπειρία για το ντοκιμαντέρ «Waterlife» του National Board of Canada, κέρδισε τη φήμη ενός από τα πιο καινοτόμα digital shop του Καναδά.
Η S4 ανακοίνωσε πως η digital design και experience agency Jam3 θα συγχωνευτεί με τη MediaMonks, την digital creative production εταιρεία που αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της S4 από το 2018.
O Sorrell λανσάρισε την S4 με μία πολύ δυναμική πρωτίστως digital φιλοσοφία, υποστηρίζοντας πως έχτιζε μία digital agency πλατφόρμα για μια «νέα εποχή, νέα περίοδο» για την οποία τα παραδοσιακά agency δεν είναι φτιαγμένα. «Η Jam3 είναι άλλο ένα βήμα-κλειδί για να αδράξουμε την επόμενη δεκαετία», δήλωσε ο Sorrell.
«Το creativity που βασίζεται στα δεδομένα είναι στην καρδιά όσων προσφέρουμε και η φήμη, το ταλέντο και η βάση πελατών της Jam3 είναι ασυνα-γώνιστα». Τα νέα κατάφθασαν την ώρα που η S4 ανακοίνωνε τα οικονομικά αποτελέσματα του 2020, με αυξημένα, σε like for like επίπεδο, έσοδα κατά 15.2%, φτάνοντας τα 342,7 εκατομμύρια λίρες και ακαθάριστα κέρδη 295,2 εκατομμύρια λίρες, αυξημένα κατά 19,4%.
Η Jam3 ιδρύθηκε το 2004 από τους Mark McQuillan, Adrian Belina και Pablo Vio. Μέχρι το τέλος της δεκαετίας, και χάρη σε δουλειές όπως η ψηφιακή εμπειρία για το ντοκιμαντέρ «Waterlife» του National Board of Canada, κέρδισε τη φήμη ενός από τα πιο καινοτόμα digital shop του Καναδά.