To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

T-Mobile: Aνάθεση 2,1 δισ. στην Initiative για τις ΗΠΑ

T-Mobile: Aνάθεση 2,1 δισ. στην Initiative για τις ΗΠΑ
Η T-Mobile ολοκλήρωσε την αναθεώρηση για το λογαριασμό της media planning & buying στις ΗΠΑ. Πρόκειται για λογαριασμό ο οποίος αγγίζει τα 2,1 δισ. δολάρια και όπως αναφέρει η αμερικανική έκδοση του Campaign, τον αναλαμβάνει στο εξής η Initiative της IPG Mediabrand. Η διαδικασία ξεκίνησε τον Σεπτέμβριο και περιελάμβανε και τον ύψους 1,1 δισ. λογαριασμό της Sprint, η οποία απορροφήθηκε από την T-Mobile τον Απρίλιο του 2020.

Μέχρι πρότινος η Spark Foundry της Publicis Media χειριζόταν το λογαριασμό offline media της T-Mobile στις ΗΠΑ, που εκτιμάται πως αγγίζει τα 700 εκατ. δολάρια. Το κομμάτι για τα digital media, που εκτιμάται
πως υπερβαίνει τα 200 εκατ. ευρώ, ήταν στην ευθύνη της Essense της GroupM (WPP Group). Θα πρέπει να σημειωθεί πως η εξέλιξη αυτή δεν επηρεάζει το λογαριασμό media της Βoost, του brand καρτοκινητής της Sprint που δεν ανήκει στην ιδιοκτησία της T-Mobile, καθώς εξαγοράστηκε έναντι 1,4 δισ. δολαρίων από την Dish.
TAGS: T-Mobile