To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES

TV, OOH και ραδιόφωνο αυξάνουν το media inflation

TV, OOH και ραδιόφωνο αυξάνουν το media inflation
Οι αυξανόμενες τιμές στην τηλεόραση, το out of home και το ραδιόφωνο αναμένεται πως θα οδηγήσουν φέτος σε μία επιστροφή στο inflation στα media, την ώρα που η μετά πανδημική διαφημιστική δραστηριότητα δείχνει να ανεβαίνει.

Το Annual Media Inflation Report της ECIMedia Management προβλέπει 3% inflation στα media παγκοσμίως. Όλα τα offline media αναμένεται να βιώσουν μία μεταστροφή του αποπληθωρισμού που σημειώθηκε κατά τη διάρκεια του 2020, χρονιά που ταρακούνησε η πανδημία, με την εξαίρεση των έντυπων.

Περιοδικά και εφημερίδες αναμένεται να παραμείνουν αποπληθωριστικά σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο global chief executive της ECI Media Management, Fredrik Kinge, δήλωσε: «Με το media inflation διεθνώς να δείχνει πως είναι έτοιμο να ανακάμψει και με το εμβόλιο να δίνει την προοπτική πως ο κόσμος θα αρχίσει να επαναλειτουργεί, είμαστε αισιόδοξοι για τη φετινή χρονιά για τη βιομηχανία της διαφήμισης. Ωστόσο χρειάζεται ακόμη λίγη προσοχή καθώς περιμένουμε να δούμε πως θα εξελιχθούν τα μέτρα ενάντια στην πανδημία».