To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Εκθεσιακό spec από την Enterprise Greece

Εκθεσιακό spec από την Enterprise Greece

H Εnterprise Greece (Ελληνική Εταιρεία Επενδύσεων και Εξωτερικού Εμπορίου)  προκήρυξε ανοικτό συνοπτικό διαγωνισμό, με σφραγισμένες προσφορές με κριτήριο κατακύρωσης την πλέον συμφέρουσα από οικονομική άποψη προσφορά με βάση τη βέλτιστη σχέση ποιότητας – τιμής, για τη σύναψη Σύμβασης Παροχής Υπηρεσιών για το έργο της «Της μελέτης, του σχεδιασμού, της κατασκευής, της ενοικίασης εξοπλισμού, της διακόσμησης και της αποξήλωσης των περιπτέρων, στο πλαίσιο της Ελληνικής συμμετοχής στη Διεθνή Έκθεση PLMA 2021, η οποία θα λάβει χώρα από 14 έως 15 Δεκεμβρίου 2021 στο Άμστερνταμ της Ολλανδίας».

Η Διεθνής Έκθεση PLMA 2021, “WORLD OF PRIVATE LABEL”, πραγματοποιείται εδώ και 33 χρόνια στον  εκθεσιακό χώρο RAI EXHIBITION CENTRE στο Άμστερνταμ από την Ένωση Κατασκευαστών Προϊόντων  Ιδιωτικής Ετικέτας, τα μέλη της οποίας ξεπερνούν τις 4.400.  Θεωρείται η σημαντικότερη παγκοσμίως Διεθνής Έκθεση στον τομέα ιδιωτικής ετικέτας παρουσιάζοντας  ό, τι πιο καινοτόμο έχει να επιδείξει ο εν λόγω τομέας.
Λόγω της υψηλής της σπουδαιότητας, δίνει την ευκαιρία στους συμμετέχοντες να παρουσιάσουν τα  προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας σε ένα ευρύ φάσμα υποψηφίων πελατών στο οποίο συγκαταλέγονται οι  σημαντικότεροι λιανέμποροι, εισαγωγείς, εκπρόσωποι αλυσίδων Super Markets και Discount Super  Markets, χονδρέμποροι κ.λ.π. από Ευρώπη, Νότια και Βόρεια Αμερική, Ασία και Αφρική.

Σύμφωνα με πρόσφατα στοιχεία ο τομέας των προϊόντων Ιδιωτικής ετικέτας αυξάνει συνεχώς το μερίδιο  του σε ποσοστό περίπου 30% σε 17 Ευρωπαϊκές χώρες από τις 20 που παρακολουθεί η εταιρεία Nielsen  για λογαριασμό της PLMA.

To 2019 συμμετείχαν 2.700 εκθέτες προερχόμενοι από 70 χώρες, 60 εθνικά περίπτερα και το σύνολο των  εμπορικών επισκεπτών έφτασε τις 16.000, προερχόμενοι από 120 χώρες. Προβάλλονται προϊόντα  ιδιωτικής ετικέτας στους τομείς των τροφίμων και ποτών, ειδών προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας,
ειδών κουζίνας και κήπου, κλπ.

Το Ελληνικό περίπτερο θα καλύψει περίπου 243 τ.μ. Η εθνική συμμετοχή εκτείνεται σε δύο αίθουσες:  στο Europahal και στο Amstel hall όπως φαίνεται και στην επισυναπτόμενη κάτοψη του Παραρτήματος IX.

Η διαμόρφωση των ελληνικών περιπτέρων θα πραγματοποιηθεί προς το σκοπό της προβολής τόσο της  ελληνικής ταυτότητας και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της στον τομέα των τροφίμων , όσο και των  εκθεμάτων και της εταιρικής ταυτότηταςτων επιχειρήσεων που θα συμμετάσχουν στο Ελληνικό  περίπτερο.
Ως εκ τούτου, τα Ελληνικά Περίπτερα, θα πρέπει:
Να είναι λειτουργικά και σύγχρονης αισθητικής.
Να είναι αναγνωρίσιμα από τους επισκέπτες, των οποίων να προσελκύουν το ενδιαφέρον  (Αξιοποίηση των logos που θα δοθούν στους ενδιαφερόμενους από την ENTERPRISE GREECE για  να ενσωματωθούν στη μελέτη)
Να προσιδιάζουν στο πνεύμα της συγκεκριμένης Έκθεσης και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών των  Ελληνικών τροφίμων.
Να ανταποκρίνονται στους στόχους της Ελληνικής συμμετοχής

Η εκτιμώμενη αξία της σύμβασης θα ανέλθει στο ποσό των εξήντα χιλιάδων ευρώ (€60.000) πλέον του αναλογούντος ΦΠΑ και προσφορές υποβάλλονται μέχρι την Τετάρτη 29 Σεπτεμβρίου.