To site χρησιμοποιεί cookies. Επιλέγοντας “Αποδοχή”, σημαίνει ότι συμφωνείτε με την χρήση των cookies όπως αναγράφεται στους όρους πολιτικής.
ΑΠΟΔΟΧΗ COOKIES
Menu

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος: 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Πωλήσεις σε νέα Τροχιά»

Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος: 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο «Πωλήσεις σε νέα Τροχιά»
Μετά από ένα πολύμηνο χρονικό διάστημα δικτυακής επικοινωνίας, το Ινστιτούτο Πωλήσεων Ελλάδος καλωσόρισε τα μέλη και τους φίλους τους στο 12ο Πανελλήνιο Συνέδριο Πωλήσεων «Πωλήσεις σε νέα Τροχιά» που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 14 Δεκεμβρίου 2021 στο Metropolitan Expo με φυσική παρουσία αλλά και διαδικτυακή συμμετοχή για όσους το επιθυμούσαν.

Την έναρξη του συνεδρίου κήρυξε όπως πάντα, ο Πρόεδρος του ΙΠΕ, Αντώνης Ποταμίτης, ο οποίος έδωσε το στίγμα των συζητήσεων που ακολούθησαν τονίζοντας ότι οι αλλαγές συνεχίζονται, ότι δεν ακόμη δεν έχουμε φτάσει στην περιβόητη «νέα κανονικότητα» και ότι δεν γνωρίζουμε κάν πότε θα έρθει ή ποια θα είναι η τελική της μορφή. Σημείωσε επίσης ότι και οι πωλήσεις βεβαίως αλλάζουν σε κάθε επίπεδο και σε κάθε πτυχή τους, καθώς οφείλουν να προσαρμοστούν όχι μόνο στα νέα καταναλωτικά δεδομένα αλλά και σε μια ρευστή πραγματικότητα με πολλαπλές ευμετάβλητες παραμέτρους.


Ανθρωποκεντρικό το πρώτο πάνελ με το στέλεχος των πωλήσεων στο επίκεντρο και τις ενδιαφέρουσες τοποθετήσεις της Κωνσταντίνας Μπάρκα, People & Culture Director Greece & Cyprus at Coca Cola HBC, της Σοφιάνας Νεράντζη, Head of Sales Mass Channel, J&J και της Ρεβέκκας Πιτσίκα, CEO, People for Business  υπό τον συντονισμό της δημοσιογράφου Μαριλένας Γεραντώνη. Η αναγνώριση των δεξιοτήτων, η ενίσχυση των εργαζομένων με εκπαίδευση, η ενασχόληση των προϊσταμένων με τα προβλήματα που απασχολούν κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, η διατήρηση των δεσμών των ομάδων τον καιρό της τελεργασίας ήταν μερικά από τα θέματα που απασχόλησαν το πάνελ και έδωσαν ενδιαφέρουσες απόψεις στους συμμετέχοντες.

Ανατρεπτικός ο τίτλος της παρουσίασης του Χρήστου Τσόλκα, Συμβούλου Επιχειρήσεων και Συγγραφέα, «The Un-death of a Salesman», σε αντίθεση με τον τίτλο του γνωστού έργου του Τόμας Μίλλερ «Ο θάνατος του εμποράκου»! Ο ομιλητής έδωσε γλαφυρά την πραγματικότητα του σύγχρονου στελέχους πωλήσεων και τόνισε ότι η πώληση είναι μια «σχέση έρωτα» μεταξύ των δύο συναλλασσομένων που απαιτεί χρόνο και κόπο για να παραμείνει «ζωντανή».

Ο Καθηγητής του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Γιώργο Μπάλτας παρουσίασε τα ευρήματα της έρευνας με τίτλο «Πώς οι καταναλωτές αξιολογούν την τεχνολογία και τον άνθρωπο στην εξυπηρέτηση και την πώληση», τα οποία στη συνέχεια σχολίασαν οι Παναγιώτης Μπορέτος, Διευθύνων Σύμβουλος, Information Resources Hellas AE (IRI) και Παναγιώτης Ριζομυλιώτης, Επικ. Καθηγητής Ασφάλειας Πληροφορικών Συστημάτων, Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Η έρευνα διεξήχθη το διάστημα 11-22 Νοεμβρίου 2021 σε δείγμα 1003 καταναλωτών και το βασικό συμπέρασμα ήταν ότι οι καταναλωτές διακρίνουν τις δυνατότητες της ψηφιακής τεχνολογίας, αλλά συνεχίζουν να προτιμούν την ανθρώπινη διάδραση όταν έρχονται σε επαφή με τις επιχειρήσεις.

Η ανάπτυξη είναι πάντα το ζητούμενο και το μεγάλο στοίχημα των επιχειρήσεων και αυτό ήταν και το κεντρικό θέμα της ενότητας «Η μεγάλη πρόκληση της ανάπτυξης» στην οποία κατέθεσαν τις απόψεις τους οι Χριστόφορος Σταμουλακάτος, Γενικός Διευθυντής Ελλάδας & Πορτογαλίας, Όμιλος Σαράντη, Γιώργος Σπηλιόπουλος, VP Group Organization, BARILLA και Γιώργος Ψωμιάδης, Εμπορικός Διευθυντής, DIAGEO HELLAS υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου Νίκου Υποφάντη.

Αυτό που απασχολεί τις επιχειρήσεις σε όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης είναι πάντα η επόμενη ημέρα και ποιες θα είναι οι τάσεις που θα επικρατήσουν στην αγορά για να μπορέσουν οι ίδιες να καλύψουν τις νέες ανάγκες των καταναλωτών. Ο Sorin Sfetcu, Industry Manager for Retail, Telecom and FMCG at Google έδωσε τις απαντήσεις με την ομιλία του με τον τίτλο «10 trends that will shape the retail in 2022».

Ο Αρης Παρασκευόπουλος, Επικεφαλής Τμήματος Συσκευών Κινητής Τηλεφωνίας για Ελλάδα και Κύπρο, Samsung Electronics Hellas, με την ομιλία του "Technology Developments and new normal. Whats nextεπεσήμανε ότι νέος κύκλος τεχνολογίας ανοίγει με νέες τάσεις και καινοτόμες λύσεις και η τεχνολογία είναι πλέον σύμμαχος του ανθρώπου στη νέα κανονικότητα.

Ανατροπές, προκλήσεις και ευκαιρίες επικρατούν στο νέο επενδυτικό σκηνικό και οι Δημήτρης Βιντζηλαίος  Διευθύνων Σύμβουλος, IMPALA INVEST, Σπύρος Παπασπύρου, Brookstreet Equity Partners LLP και Κωνσταντίνος Πετρούτσος, Διευθύνων Σύμβουλος, Leaseplan κατέθεσαν τις απόψεις τους για την επιλογή χώρας και εταιρείας για επένδυση υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου Νεκτάριου Νώτη, Founder & CEO, NOTICE Content στην ενότητα με τίτλο «Προκλήσεις και ευκαιρίες».

Στην επόμενη ενότητα με τον τίτλο «Conscious Consumption», ο Θάνος Μαύρος, Εταίρος, Συμβουλευτικές Υπηρεσίες ΕΥ Ελλάδος  και Επικεφαλής Τομέα Καταναλωτικών Προϊόντων & Λιανεμπορίου στη ΝΑ Ευρώπη, παρουσίασε την έρευνα με τίτλο «Future Consumer index Greece 2021: Πόσο έτοιμη είναι η επιχείρησή σας να ανταποκριθεί στις αλλαγές του Έλληνα καταναλωτή;» που διεξήγαγε η EY Ελλάδος, σύμφωνα με την οποία στην Ελλάδα οι καταναλωτές της επόμενης ημέρας θέτουν σε πρώτο πλάνο την κοινωνική υπευθυνότητα.

Στη συζήτηση που ακολούθησε με συμμετέχοντες τους Σπήλιο Λιβανό, Υπουργό Αγροτικής Ανάπτυξης & Τροφίμων, Αλέξανδρο Δανιηλίδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο, Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, Αριστοτέλη Παντελιάδη, Διευθύνοντα Σύμβουλο, ΜΕΤΡΟ ΑΒΕΕ και Πάνο Παπάζογλου, Διευθύνοντα Σύμβουλο, ΕΥ Ελλάδος, ανέλυσαν τις τάσεις και κατέθεσαν εμπειρίες και προτάσεις υπό τον συντονισμό του δημοσιογράφου Νίκου Υποφάντη.

Στην τελευταία ενότητα του συνεδρίου, ο γνωστός σε όλους Στέφανος Τσιτσιπάς μίλησε διαδικτυακά στον Αλέξη Ζητρίδη, Μέλος ΔΣ του ΙΠΕ, για τα πρώτα του βήματα στο τένις και την έναρξη της καριέρας του που ήδη δείχνει τον έχει κατατάξει στους καλύτερους του κόσμου.

Τα καταληκτικά συμπεράσματα του συνεδρίου έκανε ο Πρόεδρος ΔΣ του ΙΠΕ, Αντώνης Ποταμίτης, ανανεώνοντας την ετήσια συνάντηση των πωλήσεων για το 2022 και ευχόμενος οι συνθήκες να είναι πιο ευνοϊκές για όλους.