
Υπογραφή Μνημονίου Συνεργασίας μεταξύ του Οργανισμού Πνευματικής Ιδιοκτησίας και του ΕΚΤ
Στόχος είναι η υλοποίηση κοινών δράσεων με επίκεντρο την πνευματική ιδιοκτησία και τα δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΣτόχος είναι η υλοποίηση κοινών δράσεων με επίκεντρο την πνευματική ιδιοκτησία και τα δεδομένα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ100 άτομα της ESG ομάδας από όλες τις επιχειρησιακές μονάδες παρακολούθησαν ειδική ενημερωτική εκδήλωση
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΕνισχύοντας την προσβασιμότητα στον κινηματογράφο.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑH Βιομηχανία Τροφίμων και Ποτών αποδεικνύει ότι μπορεί να λειτουργεί ως μοχλός αλλαγής.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη νέα αυτή συνεργασία επισφράγισε ο φιλικός αγώνας των Legendsστην Τούμπα
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία αυτή εντάσσεται στο ευρύτερο όραμα της Volton για μια δίκαιη και βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ Τράπεζα Τροφίμων λειτουργεί με αποκλειστικό σκοπό την καταπολέμηση της πείνας και τον περιορισμό της σπατάλης τροφίμων.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ πρωτοβουλία «Φροντίδα στην Πράξη», που φιλοξενείται στα Καταστήματα & ΣΚΛΑΒΕΝΙΤΗΣ, αποτελεί σημαντικό δείγμα & της διαχρονικής δέσμευσης της & Sarantis Greece
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΚατά τη διάρκεια του συνεδρίου της UFI, ο ΣΟΚΕΕ παρουσίασε τον αντίκτυπο της ελληνικής εκθεσιακής βιομηχανίας
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤα Θερμοκήπια Θράκης, μέλος του Ομίλου Πλαστικά Θράκης και του Ομίλου Έλαστρον, ανανεώνουν την εταιρική τους εικόνα, υιοθετώντας ένα φρέσκο, δυναμικό λογότυπο
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΤη Δευτέρα 2 Ιουνίου 2025, το Great Place Τo Work® Hellas απένειμε τα βραβεία «Best Workplaces™ Hellas 2025» στις επιχειρήσεις με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην χώρα μας για φέτος.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΜέσω της ετήσιας ανοιχτής εθελοντικής δράσης της εταιρείας, οι εργαζόμενοί της συμμετείχαν στις εκστρατείες καθαρισμού σε περιοχές όπου διαθέτει κέντρα logistics, συμβάλλοντας στην προστασία του περιβάλλοντος μέσα από την πρωτοβουλία "Plastic Free Greece".
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑΗ μελέτη Fjord Trends 2022 διερευνά τις ανθρώπινες συμπεριφορές που θα επηρεάσουν την κοινωνία, τον πολιτισμό και τις επιχειρήσεις την τρέχουσα χρονιά
Mε τίτλο «Απόλαυση που δεν περιγράφεται»
Τηλεοπτική καμπάνια με…κρύα αστεία.
Διαθέτει ένα database με πάνω από 2.400 Έλληνες Influencers οι οποίοι ολοένα και αυξάνονται. Μέχρι το τέλος του 2021 στοχεύουν να φτάσει τους 4.000 σε Ελλάδα και Κύπρο.
Πρόσκληση προς τις τράπεζες για το νέο χρηματοδοτικό εργαλείο στήριξης των επιχειρήσεων Παραγωγής Οπτικοακουστικών Έργων από την Ελληνική Αναπτυξιακή Τράπεζα.
Η Βένια Ζαφόλια, Head of Corporate Communications και ο Pablo Puertas, Marketing Director στην Kaizen Gaming.
Η καμπάνια “τρέχει” σε τηλεόραση, ραδιόφωνο και social media.
«Δεν έχει όρια το μέλλον που μπορείς να φτιάξεις» με την υπογραφή της The Newtons Laboratory